mandag den 3. marts 2014

Fastelvn. Søndag 2-3-2014.

Årh, haha, det har bare været sådan en skæg dag idag:)

Søndags morgenbord.
 Lillesøster Alice var til kor, så mig og Lillesøster Ida sad og slappede lidt af på sofaen, og spillede et spil på min iphone, hvor man skal gætte farverne på nogleforskellige ting-ret morsomt.

 Så fik jeg savet noget træ, imens Ida mugede ud hov vores heste, og næste lørdag er det min tur.(vi skiftedes til at gøre det om lørdagen, og ida kunne ikke lørdag, så hun gjorde det om søndagen istedet.)
 Prudst stjal mit tørklæde, og brugte det som pude.
 Cute boy sika.
 Omkrng 13-14-tiden brugte mig, ida, alice og vores far lige 2,30 timer om at fælde et stykke af vores pilerensningsanlæg:)
Det var hårdt, må man sige, en fedt, sådan bliver det næsteår igen, da der skal fældes et stykke hvert år.
Alice ramte mig på læben(hun havde ikke set jeg stod bag henden med en tyk mother bib pilegren, så min læbe hævede, haha, men det er okay nu.^^

Da mig, ida og alice gjorde det sidste ved pilerensningsanlægget færdig, så kørte vores far ud og hentede noget slik til fastelavn, som en overraskelse.

Han havde hunget en papkasse op i værkstedet, som fastelavnstønde.

Vi rodede rundt i alt vores gamle udklædningstøj, for at finde noget vi kunne tage på.
Det var HYLENDE morsomt, og vi skreg af grin.:-D

Ida som husmor.
 Alice som fe-engel.
 Mig som prinsesse.
 Ida.
 Alice.
 Mig.

 Så fik vi banket slikket ned.
 Hele familien sad og så billeder fra min fars kamera af os, fra år tilbage-SÅ HYGGELIGT.

Nu er jeg så tilbage på skolen igen, og går en forhåbentlig god uge i møde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar