torsdag den 20. marts 2014

Torsdag. 20.3.2014.


 Vejret var DEJLIGT idag, havde dog ikke tid til at gå udenfor-vi har jo timer hele dagen :)

 Jeg fik min afsluttende prøve i naturfag tilbage.
 Og fik et dejligt 4-tal..så længe jeg bestod er jeg glad.
 Da skolen var slut, var det lektietid.
 da kl blev 19.00 kunne man komme ned i foredragssalen(frivilligt), og høre om en pige på 23 år, der fortalte om da hun var i afghanistan og undervise om landbrug, og så var hun også dernede for at støtte de danske soldater osv. ret spændende :)

Så var det tid til et bad.
 Lidt flere lektier.
 Lidt youtube.
og nu er det sengetid:D
Mine søstre Ida og Alice kommer faktisk op på skolen i morgen, for at sove her i weekenden-ligesom sidste år-det glæder jeg mig virkelig meget til;-D

I går fik jeg lige tid til at filme, og redigere en video til min youtube-kanal, og den har jeg så fået oploadet..her
https://www.youtube.com/watch?v=Bpz4inY4hHw&list=UUr1-nmn1LeSaxmz0HWaXlMw


Ingen kommentarer:

Send en kommentar