onsdag den 12. marts 2014

onsdag. 12-3-2014.



 LÆKKERT vejr her til morges.:)
 Man kunne rigtig se diset ligge hen over marken, så flot ^^
 Når man nu er forkølet og hoster osv, er penalhuset selvfølgelig udsyret med de rigtige redskaber i form af hostebom.
 Det var ret hårdt at sidde indenfor og have timer idag, når solen skinnede så dejligt, det har man jo glædet sig til i ret lang tid, og når de så endelig er her, sidder man bare i et klasselokale :-D

 Var nærmest ved at kravle ud af vinduet.
 Der var en børnehave på besøg idag..hvor nuttet:)

Og slet ikke særlig creepy at jeg tog et billede,..nej..nej C-:
 Da timerne var ovre havde vi egentlig fri 14:30, men vi har SÅ mange lektier for at jeg blev nødt til at lave en af dem inden jeg kunne holde tidlig onsdagsfri:-)
Det fik jeg så først kl 16:00-wuhuu!...lektierne tager ens fritid...

 MEN SÅ KOM JEG ENDELIG UDENFOR I DET DEJLIGE VEJR, da klokken var blevet de 16.00, da cyklede jeg nemlig til Gråsten, og derefter cyklede jeg bare rundt på skolens rute-det var en dejlig solskins-cykeltur , på ca 2 timer-herredejligt:-P





 Hvor er det bare smukt-jeg kunne DUFTE det, og det duftede så godt af SOMMER, og HAV, og GRÆS, og TRAKTOR, fordi de var igang med at køre gylle ud.:D









                                                                 Jeg fik købt:
Denne drik, som er en ret god drik faktisk(ikke alkohol), den smager af hindbær og jordbær.
Og der er brus i, men der er meget færre kalorier og meget mindre sukker i den, så det er det man skal vælge istedet for cola og sodavand, hvis man kunne tænke sig noget andet end bare vand.

Den drikker vi altid når det er sommer hjemme hos mig, med isterninger i.


 SOKKER-BILLIGE SOKKER :)
 Tyggegumi- jeg er nemlig ved at finde ud af, hvilket tyggegmmi jeg bedst kan lide:I
 I går så jeg en reklame med danominoyoghurt, og faldt tilbage i de gamle dage hvor mig og mine søstre kunne æde en hel danominobrik hver-vi var besat af disse-så idag ville jeg lige være tilbage i de gamle dage:-P
 Banananananananananananananananer:)
 Da jeg kom hjem var der lige et par lektier mere der skulle laves..skal afleveres i morgen inden klokken 19:10, men vi har heldigvis tid i timen i morgen til at lave den;-)
 Fik lige tid til at tage lidt gennemsigtig neglelak på...hvor er mine negle dog blevet lange?-How did i do that? :O
Jeg er stolt over at jeg har kunnet holde mit neglebidning LANGT væk fra mine negle:-D
Jeg tror endelig jeg er stoppet med at bide negle-YAAAAY!!!

Glæder mig til weekenden- denne uge har været hård ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar