mandag den 3. marts 2014

Mandag. 3-3-2014.

Jeg har bestemt ikke sovet godt i nat..og det påvirkede min dag idag, så jeg har haft en lidt humørsvingningsdag..pigerne kender til det..og ved hvad jeg snakker om..

Føte mig syg, og mere syg hele dagen.
 Så jeg smed bare noget tøj på, uden at sammensætte det så det passede sammen.

 Kradsemærkerne på mine hænder er fra mine katte, så dont worry.
 Da vi skulle have idræt i sidste time udenfor.
Jeg har gået og frosset hele dagen, så jeg pakkede mig godt ind i tøj.
 Haha, mere syg, kan man vidst ikke se ud.

 Lige efter idræt var ovre, og jeg havde taget et bad, gik jeg mig en tur, ned til gråsten by, efter noget frugt, da jeg havde glemt at købe det i weekenden.




 Fik købt bananer, tyggegummi.
 Kiks.
 Og mine ynglingsyoghurter.
 Så skulle lektierne laves..men ligesom det ikke kunne blive værre, kunne jeg ikke komme på skolens fællesdrev, for at lave mine lektier, som er til onsdag--GOD DAMNIT.
 Så jeg måtte hele vejen ned til skolens stationære computere, og logge mig på der, for at printe opgaverne ud, og lave dem i hånden..
Fik dem dog heldigvis lavet, og nu er det vidst tid til at indhente sin søvn fra i nat, og håbe på en bedre dag i morgen:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar