torsdag den 6. marts 2014

Torsdag. 7-3-2014.

Vi skulle have teknikpraktik i de 2 første timer, hvor vi skulle ud i værkstedet, og høre om marksprøjter.
Så på med arbejdstøjet:P



 Jeg bidragede idag med 50 kr til kræftens bekæmpelse.
Send i en sms..LI 2836. til 1277.så bidrager man med 50 kr.

 efter skole lavede jeg lige hurtigt mine lektier :)

For da klokken blev 18:15 kørte dem der ville med en bus til langelund maskinstation eller matas i toftlund..Jeg valgte matas i toftlund-vi fyldte 3 biler og kørte derhen.
Da vi kom derhen hørte vi lidt om beaute pacifique produkter:-P.og forskellige makeuptips-det var utrolig hyggeligt, spændende og lærerigt:)
Mega underligt at være inde i en matas klokken 19-20-stykker^^
Vi fik en grillpølse, da vi kom til langelund maskinstation, for at hente de andre, derefter tog vi bussen hjem igen, og ankom på landbrugsskolen kl 22:00..så nu er det lidt sentC-:
 Jeg fik faktisk købt lidt derinde.
En gaveæske, eller hvad man kalder det.

 Renseskum.
Hvor man påfører det i ansigtet, og masserer det ind, derefter skyller man sit ansigt med vand.
 og en enriched moisturizing cream.
Den kan anvendes som dagcreme og natcreme.
Den skal ikke skylles af.

Har det i nu-det er ret godt:)

Godnat-Weekend i morgen :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar