fredag den 14. marts 2014

torsdag. 13.3.2014.

De sokker jeg fik købt til KUN 10 kr, er enormt dejlige-dem må jeg have et par mere af.
 Morgenselfie...



 Til eftermiddagsmad fik vi igen sådan en underlig bolle-ting ting.)
 Der var sådan et dejligt vejr idag ^^






Jegcykledemig en dejlig lang tur.

 At tage selfies på en cykel er lidt af et talent i sig selv:-)





 Så kom toget forbi, det er der altid præcist kl 18:00.







 Jeg ELSKER skolens lamper, de er så pæne (-;

 Jeg fik købt i gråsten.
Vi unge blad.
 Jeg har altid ønsket mig at prøve renseservietter, og disse var ret billige, så hvorfor ikke.
 De er fra mærket BIOCURA.
 Og så fik jeg lige denne her conditoner fra Kyrell med.
 Efter bad selfie.
 Lektierne skulle laves.

 Nat selfie...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar