søndag den 16. marts 2014

Lørdag. 16-3-2014

Igår aftes fik jeg malet mine negle... Jeg ved godt at de ikke er lavet særlig charmerende, men de der fine ud langt væk fra.
Jeg fik lavet noget musli.
Morgenmad.
Vi fik lukket pinkey og Bruno ud.
 

Mig og Ida satte os ud på en bunke mursten og snakkede.
Men så da jeg tog et billede af vores kat Harald, så blev Ida sur, fordi at Ida og Alice hader min blog, og alle andre der har en blog, så det er derfor jeg aldrig har mine familiemedlemmer med på min blog.

Så gad jeg ikke at høre på det mere, så jeg gik hen til minnie.
Efter det fjernede jeg grene fra vores græsplæne.
Vi fodrede kattene, inden mig og Ida tog ud på en løbetur. 
Efterfulgt af et dejligt langt bad.
Og nyt tøj.
Mango the.
Lektier..
Alice lavede aftensmad..lasagne.
Tv- hygge med familien.
MGP 2014.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar