tirsdag den 18. marts 2014

Tirsdag. 18-3-2014.




 Mig og hende jeg deler badeværelse med fik opbrugt denne håndsæbe idag.
Vil nu lave en lille anmeldelse af den:
Duften efter min mening var rigtig lækker, og let, det var ikke en af de der man virkelig fik kvalme af, der bare stank langt væk.
konsistensen var blød og cremet-helt perfekt.

 Her har mig og 3 andrepiger opholdt os de sidste 8 timer idag, og vi kommer også til at opholde os her, i lang tid i morgen, da vi har naturfagscase, og laver en opgave, der skal afleveres i morgen :-)
Sofaen er meget tiltrækkende efter en lang projektopgave-dag.




 Er det bare mig eller har Justin Bieber den samme computer som JEG har?:-)
Så det på hans instagram her tidligere idag.
 Min computer er denne, hvis i skulle være i tvivl.^^
 Vejret har bare været en anelse gråt idag, vi må håbe det bliver bedre i morgen, da vi jo har fri tidligere:)

 Da kl ramte de 18:30, skulle jeg og nogle andre ned i hallen og spille lidt hockey.
(tidligere idag blev der valgt hold fra de forskellige klasser).
 Nu er det vidst sengetid, efter et dejligt bad.

Godnaat <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar