fredag den 21. marts 2014

Fredag.21.3.2014.

Ej, hvor fedt!-i går aftes lige da jeg havde fået udgivet mit indlæg, hørte jeg de nattergale i radioen- det er ellers lidt sjældent, sys jeg selv :)......





 Ida skulle jeg ikke pakke min taske, og hjem, men deriomod bare pakke mine skoleting ud, og stille dem hen på min hylde, da jeg skulle være på landbrugsskolen i weekenden.
 Vejret var da ok idag:D
 Det er så typisk at jeg piller min neglelak af, næsten lige når jeg har puttet det på-og det er ret irriterende, da det jo ikke skal pilles af igen..nå:)

 Lidt lektier skulle laves.
 Jeg har fundet et mega sjovt spil der hedder smash hit, og jeg sad næsten og spillede det i en halv time her idag:-P


 Endelig fik jeg lagt noget nyt neglelak, så må vi se hvor længe det holder.

 Mine søstre ida og alice kom hen på skolen, for de skal jo overnatte hos mig i weekenden.
vi så lidt tv i fællesstuen, gnaskede bom, popcorn og drak sodavand.
Disney sjov.

 x factor.

 Spillede billiard.

 Så nu ligner mit værelse et bombekrater.-hihi :-P


 Nu siger vi godnat herfra:-)
kl 00:12.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar