søndag den 30. marts 2014

Søndag.30.3.2014.

Lige da mig og min søster Ida stod op(min anden søster skal jo til kor hver søndag), så cyklede vi hen til bageren og hentede pumler og rundstykker, for min far havde ikke tid idag, pga hans arbejde, ellers så er det ham der henter rundstykkerne om søndagen.
 Det var en dejlig frisk tur, der kl 08:00 om morgenen.


 efter morgenmaden sad vi og hyggede os med en kop the, youtube, blade og snak.



 der ved 11:00-tiden kørte mig, ida og min far til sønderborg, for min far skulle have noget i jysk og mig og ida ville bare med.

 Plantorama.

 Bilka.
 Da vi ikke gad at gå rundt inde i bilka mere, satte vi os op i min fars bils vogn og kiggede på menneskerne der gik rundt.



 noget tid efter at vi var kommet hjem lavede vi os noget sundt mad.
Bacon.
karse.
cantaloup melon.
gulerødder.
iceberg salathovede.
agurk.
tomat.
kyllingekød.

 Jeg blev inspireret af min farmor til at tage et fodbad, da hun også lige ville dyppe sine fødder.
 Så der blev fodbadet lidt ed noget youtube.
 Ida og alice havde lidt lektier for imens.


 Jeg tog en tur hen til brugsen med flasker, og ellers havde jeg bare så meget lyst til at komme ud på min racercykel, faktisk for første gang i år.
det blev dog ikke den helt store cykeltur, da det er ret svært at cykle med en tunge poser på en racercykel.
så næste weekend, må jeg hellere tage en tur.

 Jeg fik vasket lidt mere tøj.



 Og nu er jeg så tilbage på skolen igen. 21:00.
 Det tøj jeg fik vasket idag var dog ikke helt tørt endnu, så det måtte en tur på radiatoren.
 den 2 april skulle jeg egentlig have været til tandlæge, men jeg har lige opdaget at vi har fået en ekstratime sat på skemaet på onsdag, hvor vi normalt har fri 14:30.
tandlægen var 15:20, så det kan jeg ikke nå, da vi først har fri 16:30 så, det skal jeg have ændret for 3 gang-pinligt...
nu vil jeg i seng, så jeg kan være frisk til en mandag morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar