fredag den 14. marts 2014

Fredag. 14.3.2014,

Mit hår var ret vildt her til



 her morges, fordi at jeg havde lavet knolde i går aftes.




 Men det fik jeg hurtig fikset.


 Før timerne startet fik jeg slappet lidt af med vi unge bladet.
 Vejret var lidt køligere idag
 Jeg er så vild med skolens lille traktor, som havemanden kører rundt i:-D

 Inden jeg skulle med bussen hjem, fik jeg lavet lidt flere lektier..
Min mor eller far havde ikke tid til at hente mig idag, så der måtte jeg tage bussen.


 Da jeg kom hjem, var min karse groet.
 Minnie <3
 Jeg fik hentet min pakke på posthuset.
 Der var en gratis prøve med, på disse kalk-piller-mærkelig prøve, men ok-de virker nok.
 En prøve med noget creme til rynkerne..som jeg ikke har endnu.
 Plejende neglecreme.
 2 øjenskygger.
Fra gosh.
 En lys øjenskygge.
 En blå øjenskygge.
 Sådan ser de ud på hånden.
 Hvid nail art liner.

 Sort nail art liner.

 En foundation fra loreal...tror ikke det er min rigtige farve, da den er ret orange.
 Den kommer ud grøn.
 Men når man smører deu du, bliver den brun.
 Shampoo, og conditioner.
Fra garnier fructis.
 Nuurhh, prudst:)  <3
 Fredags, slik, xfactor, familie, hygge:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar