søndag den 16. marts 2014

Søndag. 16.3.2014.

Søndags morgenbord.


 Efter morgenmaden gik jeg lidt rundt i huset med prudst på armen:)
Prudst er et af de mest afslappede katte jeg nogensinde har mødt, og det er også så afslappende bare at gå rundt med en kat på armen.

 Vejret var lidt gråt.
 Jeg lavede lige mine lektier færdig, så nu har jeg ingen lektier mere..det holder nok ikke så længe, vi får nok nye i morgen.
 Jeg så lidt youtube.

 Da kl blev omkring 13:00 var mig, far og søstrene ida og alice ude og samle sten på vores mark.
Jeg fik dog ikke taget nogle billeder, da jeg ikke har lyst til at ødelægge min nye iphone, med jord og skrammer.
Det blæste ret meget-vi var færdige kl 15:00...vores mor havde bagt brownie til kaffen.
Lækkert, vi fik is, og hindbær til.
Efter kaffen læste jeg et par ugeblade, havde et par grineflip sammen mor, far, ida og alice i stuen, og bare snakkede:)
 Aftensmaden var mega hyggelig, og lækker.^^
 Kl 19:00 kørte mig, min far og min farmor afsted for at hente min farmors søster, vi skulle nemlig lige ud og besøge min farmors bror.

Min farmor, far og farmors søster kom lige med hen på landbrugsskolen, og så mit værelse.
 Nu er kl 21:00, og de er allerede hjemme, da jeg jo har fået en sms fra min far at de er kommet hjem.

Har i forresten set mit skab med billeder?-jeg er stadig ikke færdig-jeg har lige et par flere billeder.






 Nu er jeg så i seng, og vil skrive dagbog og læse lidt, inden jeg vil sove.



godnat:)
Jeg elsker vores høns :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar