tirsdag den 11. marts 2014

11.3.2014.

Idag var jeg jo i skole:)
Jeg har fået det meget bedre..influenzaen er væk..nu er jeg bare snottet, og min stemme er stadig lidt snotsexet.-haha ^^

Her til morges var jeg lige på instagram og kigge(står normalt op 06:55).

Og fandt dette:
Er det ikke fedt?-det er kinesisk, eller japansk:)

 Jeg føler bare at jeg har skiftet tøj mange gange idag.
Til morgenmaden var det almindeligt tøj.
Undskyld...jeg ser sur ud, men jeg kan altså ikke garantere for et smil-DET ER JO MORGEN!! ;)




 Så skulle vi have sprøjteteknik i 4 timer i værkstedet.
Fik kørt lidt traktor idag-jeg elsker de timer, vi må køre traktor i-det er de fedeste timer.

 Og så idræt i de næste 2 timer.





 i de sidste 2 timer, skulle vi have specialefag-svin, hvor vi kørte til ewers, som laver foder til køer og grise.

 Da vi kom hjem var det aftensmad, da vi kom lidt senere hjem(17:30).
efter aftensmaden gik jeg igang med lektierne, men jeg kunne ikke logge ind på skolens opgavedrev, så jeg blev nødt til at sætte mig ned til skolens stationære computere..igen..HATE THAT..det er så sindsyg stille og uhyggeligt der.




 IT SUCKS!.
 Men jeg fik da lavet opgaven.

Der kom en lille kat, og kiggede ind af vinduet, men den gik da jeg kom nærmere.

 Heldigvis kom aftensvagten, som er god til computere forbi og hjalp mig, så jeg kunne komme ind på skolens drev, og derefter kunne jeg atter bruge min egen bærbare computeteilr.

Fra 19:00 til 22 har jeg bare sat og lavet en opgave med en anden pige fra skolen.
var dog nede og holde en pause til aftenskaffen.
Lektierne blev lavet-men der er stadig flere der mangler..følelsen af at lektierne ingen ende har.



Nå, godnat, en ny dag oprunder i morgen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar