torsdag den 27. marts 2014

Marts goodiebox.

Denne her box var mega lækker:)

Marts here we come<3.

Jeg ved godt at der er nogle af goodieboxe-indlæggene der bliver lavet ret dårligt-men det er fordi der ikke er så meget tid i min hverdag lige pt til at lave dem, derimod har jeg haft meget tid idag til at lave denne, så de er jo bare fedt:D
 Månedens tema var pink spring.
 Navn: Lancome lip lover.
Mærke:Lancome.
Pris fuld størrelse: 220 kr.
Hvad gør den: Naturlig farve, der fremhæver dine læber på bedste vis.
silikoneolien sørger for en jævn, glat og glansfuld overflade der ikke klistrer.
Blødgørende og fugtgivende hel dagen.
duft af roser.
Hvad jeg synes:jeg er normalt ikke til ting på mine læber, men denne her føles faktisk rigtig godt at have på.
jeg elsker at røre mine læber efter at den er påført, da den virkelig gør dine læber dejlig bløde.
Den klistrer slet ikke, det er bare som om du ikke har noget på.
duften kan godt virke lidt overvældende tilførst, men når den er på, så mærker mn ikke rigtig noget til dens duft.
Børsten er lidt underlig, men du kan jo bare smøre den ud med din finger, så virker det jo fint.
Jeg elsker den.
 Farven når den bare lige vises på min hånd.
Den bliver helt gennemsigtig på dine læber.
Men den skinner jo selvfølgelig lidt til først, men det overvældende shine den giver, viskes lidt ud til sidst, så den er faktisk ret pæn at have på.
 Navn: So Susan -4 free nail laquer.
Mærke:.So Susan.
Pris fuld størrelse: 100kr(estimeret pris)..dont know what that mean.
Hvad gør den: det er jo neglelak, så den farver vel dine negle.
den er baseret på en formular, der både for de smukke negle til at holde længere og tørre hurtigere.
Den er beriget med rosehipolie, der fugter og styrker dine negle.
Hvad jeg synes: den er meget meget  rød, men pæn.
der vil komme et billede af mine negle på, i denne dags indlæg.
Det er en rigtig fin sommerfarve, og vil helt klart kunne bæres nu i foråret.


  Navn: Rituals miracle balm.
Mærke:.Rituals.
Pris fuld størrelse:85 kr. for 75 ml.
Hvad gør den: Det er en håndcreme til tørre vinter/forårs hænder.
Den har en duft af hvid lotus ginkgo biloba, der på japansk betyder liv og styrke.
den kan sagtens påføres inden du skal sove, så den rigtig fugter og blødgører natten over.
Hvad jeg synes: Den dufter ligesom de der kirsebær slikkepinde(de vises på næste billede).
Duften er måske ret overvældende, fordi den dufter så meget af parfume.
Når man tager den på, kan man mærke at den arbejder.
Den er slet ikke fedtet, når du påfører meget lidt, men trænger ret hurtigt ind i huden, og så kan man ikke rigtig mærke at man har den på, men hvis du derimod påfører meget creme, så er den ret tyk og fedtet, og det kan desværre mærkes, og føles som om du har et stort lag creme på.
Men den er rigtig god til at tage på natten over, da det jo ikke gør noget at du har et lag creme på der, så den vil jeg ihvertfald bruge inden sengetid.

Duften af disse kirsebær slikkepinde.
Konsistensen af cremen på min hånd.
  Navn: A-derma sensifluid ultra-rich foaming gel.
Mærke:. A-derma.
Pris fuld størrelse:129,50 kr for 250 ml.
Hvad gør den: .Den er lettere end olie og har en dejlig konsistens, den er nem at skumme op, påføre på huden, samt at skylle den af igen.
Den indeholder milde rensende ingredienser, der vasker skånsomt uden at udtørre huden.
Den kan anvendes til både ansigt og krop, og kan tilmed også tages med i brusebad-eller karbad.
Hvad jeg synes: jeg har faktisk ikke prøvet den endnu.
Men jeg er vild med duften.

Konsistensen på min hånd.

  Navn: Labello vitamin shake cranberry og raspberry.
Mærke:. Labello.
Pris fuld størrelse: 19,50 kr.
Hvad gør den: Den er sprængfyldt med både b-c, og e-vitaminer, der giver bløde og fugtede læber.
Den fremhæver læbernes egen glød, samt at den giver et lille glød af shine.
Den dufter dejligt af hindbær.
Den kan bruges hele foråret, da den har solfaktor 10, og beskytter mod solens skadelige UVA- og UVB-stråler.
Hvad jeg synes: Årh, duften er SÅ dejlig, og den dufter helt klart af hindbær.
Jeg elsker den lyserøde farve.
Når man tager den på, er den ret nem at påføre, den giver faktisk en mørk lyserød farve, som jeg sys er lidt for meget, da jeg jo ikke er så vild med farver til læberne, men så bruger man da lige den metode hvor man kysser noget toilet-eller køkkenrulle, så det bliver lidt mere mat.
Farven på hånden vil blive vist i mit indlæg for idag.

Smuk farveblanding.
  Navn: Vichy idealia eyes.
Mærke:. Vichy.
Pris fuld størrelse: 219 kr. for 15 ml.
Hvad gør den: Den forebygger og modvirker aldringstegn, og træthedstegn, på den tynde og sarte hud rundt om øjnene.
Den indeholder DRM-bright kompleks, koffein og vitamin b3, der giver en glødende effekt samtidig med at mørke render, og de fine linjer reduceres.
Påfør den morgen og aften og bekæmp trætheds, og aldringstegn.
Hvad jeg synes: Jeg har ikke lige prøvet den endnu.


  Navn:Vichy. idealia day cream.
Mærke:. vichy.
Pris fuld størrelse: 219 kr. for 50 ml.
Hvad gør den: Den indeholder b-vitamin, der får din hud til at føles og se mere sundere og ensartet ud, den er derfor god til træt og stresset hud.
Den indeholder også kombucha, som giver en smuk og naturlig glød.
En let duft af te og hvide blomster.
Hvad jeg synes: Jeg har ikke prøvet den endnu.
Duften er mild og skøn.


  Navn: Escada born in paradise.
Mærke:.Escada.
Pris fuld størrelse: 445 kr. for 50 ml.
Hvad gør den: det er en parfume, så den dufter vel.
Hvad jeg synes: Den er faktisk ret tung i det.
 Den dufter ret meget af 2 parfumer som jeg har, bare hvis de bliver blandet sammen.
Britney spears circus, og Justin biebers someday.


Håber i nød den, og så vil der selvfølgelig også komme en april goodiebox, når vi nærmer os maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar