onsdag den 19. marts 2014

Onsdag. 19-3-2014.

Kender i ikke det hvor i vågner på et mega mærkeligt tidspunkt, og kigger på klokken.
i ser at i har mange timer til at sove i endnu, og i er bare YYAAAAAAA!!!-Er det bare mig, eller er det ikke bare dejligt, at vide at man  har lang tid, inden man skal op?:)
I mit tilfælde havde jeg 50 minutter mere, da mit ur ringer 06:50.



 Da vi sad og lavede projekt idag igen, lød en af opgaverne på at vi skulle tegne en traktor, eller lave en skitse af en traktor-med vogn på.
Så fandt jeg da lige denne massey fergusson 3080-hvor fed er den lige?:-)





 Er stolt af min tegning af en massey fergusson.
 Har i også mange slidte små farveblyanter i jeres penalhus, FOR DET HAR JEG!!!!!!!^^-DE ER NUTTEDE<3

 Mig og min gruppe makker, varfærdige med vores projekt ca 4 timer før vi rigtig skulle aflevere, så vi havde noget afslapningstid.

Jeg tænkte at jeg da lige ville prøve at tegne fra youtube..det gjorde jeg så-hold da fast det blev grimt..

 Vi fik afleveret vores projekt, og da vi havde fri lige efter ville jeg ud og cykle.
Det regnede bare typical weather in denmark guys C-:



 Men jeg fik da alligevel svinget benene på jernhesten, og afsted gik det.





 På vejen tilbage fra gråsten, var der sket en ulykke på den store vej.
jeg ved ikke rigtig helt hvad der var sket, da jeg ikke lige følte for at overvære ulykken-det er ikke lige min kop the, sådan noget.
men der holdte en traktor og en bil, og så tror jeg nok der var en person der var blevet påkørt af enten en traktor eller en bil.
Personen lå ihvertfald ude på vejen(heldigvis levede personen, og hvad jeg kunne se, var der ikke sket de store skader på personen).
Ambulancen og redningsmændende var der så personen fik hjælp.
Jeg havde bare så ondt af den person, og jeg tænkte på det hele vejen hjem-jeg håber den person har det godt, og ikke har taget de store skader af det.



Da jeg kom hjem fra turen, fik mit værelse en ordentlig omgang rengøring-og vores badeværelse.
 I gråsten fik jeg købt 2 par ekstra strømper af dem jeg købte sidst, da de altså er virkelig dejlige-OG BILLIGE.
 Pistacienødder-de var billige- så hvorfor ikke.
 Ynglingsyoghurt.
 Ville lige prøve en ny yoghurt-den smagte ok efter min mening.
 Der var kommet en ny slags yoghurt på hylden, så den måtte jeg også prøve-AD-NEVER EVER AGAIN!!!
 Fik lige lavet mine negle.
Det ser altså MEGET bedre ud i virkeligheden.

Godnaat :)
I morgen er det bare almindelige timer igen-Det bliver nu dejligt!(-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar