søndag den 2. marts 2014

Lørdag 1-3-2014

Og CarlMig og lillesøster Alice stod op og lavede pandekager til morgenmad.
Min lillesøster Ida skulle til gammel elevdag på hendes gamle efterskole, Højer designefterskole.
Imens vi stod i køkkenet, så stod vi og betragtede en sød due, der sad på et underligt sted oppe i et træ..
Mig og Alice ville egentlig have lavet et Photoshoot udenfor men jeg kunne ikke finde min oplader til mit Canon kamera, og mit værelse ligner et bombet bombekrater, så det er nok ikke det optimale sted at finde forsvindende ting inde i.
Imens jeg ledte, fandt jeg faktisk en af mine gamle dagbøger.. Så interessant at læse, hvor poetisk jeg dog var:)

Jeg fandt også mit gamle ynglingsur, fra da jeg var ca 10,11,12,13 år.
Det resulterede i at jeg havde det på hele dagen, selv nu, når jeg ligger i min seng.
Mit pas var endelig kommet med posten Idag, vi skal jo snart til London, med landbrugsskolen:)
Jeg lavede noget mad til mig og Alice.
Det jeg fik købt i genbrugsbutikken i går:
En hvid bluse.
En sort blonde bluse.


Da klokken var der ved 17:30-tiden gik jeg mig en tur.
Dont mind my look, jeg har lignet en klam Karl hele dagen, det er jo weekend.


Imens jeg spiste gajoler ;-)k
Jeg fik tændt lys bed kattenes gravsted igen.
Da klokken blev omkring 20:00, kørte mig og min far op og hentede lillesøster Ida, ved busstationen.
Og var først hjemme ved 22:00-tiden igen.

Mig og Alice besluttede os for at bage flødeboller/negerkys.


Godnat fra mig og prudst:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar