torsdag den 27. marts 2014

Torsdag. 27.3.2014.




 Jeg skulle op til mundtlig naturfagseksamen der ved 10:00-tiden, så jeg studerede lidt inden.

 Jeg sys min eksamen gik ok, og jeg følte at jeg godt kunne svare på mange af de spørgsmål som læreren stillede, det gik bare ikke så godt med udregningerne, men matematik er heller ikke min stærkeste side.

Jeg kom ud med et dejligt 4-tal, jeg er bare glad for at det er overstået, og at jeg overhovedet bestod.

 Jeg fik lavet min marts goodiebox.
Jeg føler faktisk at dette indlæg om marts goodieboxen blev rigtig god, fordi at jeg havde ret meget tid til at lave den, da det eneste vi skulle idag, var at forberede os til eksamen, og efter eksamen skulle vi have samfundsfag.
 Dette er farven på alle mine negle.(i goodieboxen skrev jeg at jeg ville lægge et billede ind med neglelakken helt på.)


 I goodieboxen skrev jeg at jeg ville lægge et billede ind, for hvordan labelloen så ud, på min hånd.

 ja, jeg skulle jo kun pakke min taske til samfundsfag idag.
 Hahah, dengang jeg var 17 år(2 år siden nu)..så skrev jeg dette..nu lyder det bare ekstremt kikset, når jeg læser det.(det er skrevet på min facebook-profil.)
 Efter skole tog mig og 2 piger fra landbrugsskolen et smut til tyskland, og handlede.
Vi spiste på en grillbar, da vi ikke kunne nå hjem til aftensmaden.
Det var en rigtig hyggelig tur:)

Vi var i en butik der hed spiss.

Ja ja,se bare hvad man alt fik slæbt med hjem.





 Nu er jeg så hjemme på skolen igen,og er klar til at komme i seng:D

 Jeg fik pakket min taske til at komme hjem i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar