tirsdag den 25. marts 2014

Tirsdag. 25.3.2014.


 teknikpraktik i de første 4 timer.Det fedeste er, når vi kommer ud og køre i traktorene :)


 Og så var der planter i de sidste 4 timer:-P
Vi skulle ud på marken og finde ukrudt i de forskellige afgrøder-det de var godt at komme lidt ud i blæsevejret^^

 For man må sige det trak lidt i vejret idag..C-:



 Da skolen var slut, tog jeg mig en lille cykeltur til gråsten, jeg skulle nemlig lige ned med et par flasker til pant ;P

 Jeps, i mudrede gummistøvler, but i dont care-gummistøvler er mit ynglings fodtøj :D


 Skolen.


 Da jeg var i gråsten, kunne jeg bare ikke lade være med at købe dette sæt-det stirrede bare på mig-jeg måtte prøve det.
Det er noget ansigtsrens.


 Der findes 4 af disse slags energidrikke-og jeg vil prøvesmage dem alle sammen-wuhuuu, jeg startede med denne her.
De er billige-kun 10 kr.
 Blueberry_blåbær.
 Mini mariekiks.
 Tyggegummi.
 Årh, de er nuttede:-)
 Om aftenen var det lektietid.

Og nu er det sengetid <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar