mandag den 17. marts 2014

Mandag. 17-3-2014.



jeg har faktisk ikke lavet andet idag end at lave lektier, da vi har naturcase i de her 3 dage(mandag, tirsdag og onsdag), hvor vi skal lave en projektopgave i hold..2 og 2.

Jeg tog lige en toilet selfie.
 Og en til.
 Og en til.
 I sidste time skulle vi gå ned til gråsten fjernvarme(det tog 10-15 minutter at går derned), og høre lidt om fjernvarme, solceller osv...og så bare hjem og lave opgaver igen.

Flere selfier.


 Og et mere.
 Efter aftensmaden skulle det lige rettes lidt, og nu har jeg en mindre hovedpine..det har været en tør og hård dag, med projektopgaver.
 Fik lige lavet min februar goodiebox, det var også på tide.
 Nu skal jeg bare have udgivet mit indlæg for idag, og så vil jeg i seng, og se lidt youtube, læse og skrive dagbog.
Kl er også 20:00 nu.
Godnat, håber på at hovedpinen er ovre i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar