mandag den 10. marts 2014

syg-10-3-2014.

Idag var jeg ikke i skole, da jeg stadig var syg.


 Så er det godt man har en sofa.:)


 Prudst skyggede bare totalt for tvet, så man ikke rigtig kunne skifte program.
 Der var ally i tvet.
Det er lang tid siden jeg har set det.

 Jeg lavede noget lækket mad.
Skyr med nødder, bananer, jordbær og vindruer.
 Der ved 12:20-tiden havde min mor spurgt om jeg lige kunne vaske noget tøj, og gå ud med skraldespanden..det kunne jeg da godt, jeg skulle jo alligevel ud og have noget frisk luft.

Da jeg kom derud, ville jeg lige tjekker hvor prudst var henne(da den tit går ud på vores mark, og desværre den del, hvor vejen er tættest på, ).
Vi har SÅ meget grund på vores gård, så de har da ingen grund til at gå  ud til den del af vores mark.

Jeg gik derud, for at tjekke, og ser noget der ligner lidt en hare, men da jeg kommer tættere på, ser jeg desværre at det er vore lille sika, der ligger derude på vejen...jeg skynder mig derud, efter at jeg har kigget at der ikke er biler selvfølgelig...
Min mor var heldigvis hjemme, og kunne bekræfte at det var sika....Jeg ville bare ikke tro på det...det er ubærligt...vi har jo lige mistet vores pjevs for 19 dage siden..

Jeg kunne bare slet ikke stoppe med at græde..

Jeg gik bare ud og var sammen med vores andre, som jeg altid gør, når jeg er ked af det, glad, overrasket, sur, deprimeret, JEG GÅR ALTID DERUD, mine dyr betyder ALT!

Dette billede blev taget i sidste weekend, af mig og Sika;/

Min far fandt Sika gå rundt på vores gård, og miave, og fra den dag af, tog vi os af den.
Han blev ca 8-9 måneder gammel.
Fra den 10 september 2013 til den 10 marts 2014.



Men den har egentlig bare været vores farmors kat, fordi at han bare passede så godt til vores farmor fra dag 1 af.

Så vores farmor var selvfølgelig også ked af det over meddelelsen..

Så mig og min farmor hyggede os lidt sammen idag.
Lukkede hesten ud, rengørede deres vandtrug, brugte næsten 1 time på at rulle vandslangen sammen, da den havde viklet sig ret meget ind, efter rengøringen, og så spiste vi kaffe sammen.
Indtil søstrene kom hjem fra skole, og så fik hele familien kaffe sammen.


Mig og min farmor plantede karse, da jeg fortalte at jeg altid havde ønsket mig at plante karse.
 Vi fik lavet en fin grav til ham..

Da det var aften, kørte min far mig op til skolen igen.
Men jeg er helt udmattet, og træt af at have været syg, feber og min sorg over Sika.
Jeg savner dig Sika..<3
DU vil ALTID være vores..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar