onsdag den 26. marts 2014

Onsdag. 26.3.2014.




 Imellem pauserne fik jeg lige pakket min taske lidt, for idag skulle jeg nemlig hjem, og købe et digitalkamera, som jeg har set på, til når landbrugsskolen skal til london.
 Da min mor kom og hentede mine søstre, efter de havde været her i weekenden, kom hun lige med lidt frugt til mig, så jeg skulle da have et æble med på gåturen til gråsten.
 Og TYPISK, lige når man træder ud af døren, så kommer den største regnbyge man længe har set lige right in ya face...

Så jeg gik der og blev mere og mere tilsmattet afregn..yeaahhh!:)





 Efter ca 20 minutters regn stoppede det endelig:D

 Så skulle jeg bare vente på bussen.

 Akavede bus-selfies.
Er ikke så glad for at tage selfies i en bus, hvor der er mennesker AKAVET!-haha, så det blev kun til dette her.

 Så var jeg i sønderborg, og mødtes med min lillesøster Alice som var til klaver.

 Vi var inde i aldi og købe det kamera jeg havde kigget efter-og de havde det selvfølgelig :-P

Vi ventede atter på bussen derefter.












 Bus sefies again.












Der var ret koldt da vi skulle gå hele vejen hjem fra busstationen i vores by.
Min søster frøs-jeg har aldrig set hende gå SÅ hurtigt hjem-HAHAHA!^^







 Glade katte der mødte os, da vi kom hjem<3
Minnie.
 Min karse, var groet enormt meget.
 endnu en glad og sød kat, der ventede på os: Prudst.<<3

 Mig og min far var oppe og handle på brugsen, der fik jeg lige min marts goodiebox med.
 Så blev jeg kørt tilbage til skolen igen.


 Dette var kameraet, i  was looking for.



 Et lille bad, og nu er jeg ihvertfald klar til at sove ;.P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar