lørdag den 1. marts 2014

Fredag. 28-2-2014.

H
Fik pakket til weekend.
Weekend <3lige hvad vi har brug for.
Da min mor hentede mig, kørte vi lige en tur i plantorama.
Da vi kom hjem, tog mig og min lillesøster Ida i genbrugsbutikken i guderup.
Jeg fik faktisk købt 2 ting derfra, men det må i se i morgen;)
Min mor og far havde 15 års bryllupsdag i går, den 27 februar. 
Så min farmor havde lavet denne kurv til dem.
Som vi fik til kaffe.
Og selvfølgelig havde jeg lavet en smoothie.. Jeg er smoothiefreak, hvis jeg ikke har nævnt det før?:-)
Så noget South park med søstrene;)
Min mor købte en ny støvsuger i Bilka Idag, for der var vi også inde.
Jeg fik hentet min februar goodiebox på Brugsen Idag.
På plantorama fik jeg købt en ny "lanterne" til vores kattes gravsted, da den anden var rustet op.
Se hvor rustet den dog er?.
Der hørte en ståpind med til lampen, men tror ikke jeg vil bruge den, da jeg ikke vil risikere at den vælter, og brænder det hele af.
Hvor ser det fint ud.:)
Savner dig pjevs...<3
Fik i set noget xfactor da?-jeg havde ingen tanker om hvem der skulle ud, de er lige gode alle sammen, det er bare nogle forkerte sange de vælger:-D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar