fredag den 7. marts 2014

Glemt min mobiloplader!!. Fredag. 7.3.2014.

Ja, lige nu sidder jeg i vore stue, og laver dette indlæg.

Jeg har glemt min mobiloplader henne på landbrugsskolen, og jeg har været så dum at bruge alt strømmen på den, ved at se youtube-videoer i bilen..DA DAAM!!.

Nu har min mobil kun 1% strøm tilbage..

Så der bliver ikke lavet noget blogindlæg, for idag, da jeg jo skal bruge opladeren til at overføre billeder til min computer..




I morgen, når min far tager på arbejde ved 07.00-tiden tager jeg med, han sætter mig af i dybbøl, og så cykler jeg til gråsten, og henter min oplader....Når han er færdig på arbejdet, henter han mig så..

Jeg ved godt det lyder ret "lamt" at gøre alt det for en simpel oplader, men jeg holder meget af at lave disse indlæg, det er rart at have noget at se tilbage på...hvad man har oplevet osv..og så er det også bare afslappende for mig:-P

Så lige nu er jeg lidt øv, over at have glemt den-det er første gang i 4 år, jeg nogensinde har glemt min oplader..Nå, men det kan være at denne dags indlæg kommer op i morgen istedet for idag så:-)

Ses<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar