søndag den 9. marts 2014

Syg...9-3-2014.

I går morges vågnede jeg med halsbetændelse, den var egentlig ikke så slem, men det gjorde ondt...
Der kom ikke noget indlæg ind i går, da jeg prøvede på at filme min dag.. På iPhone, men jeg kunne ikke redigere sen i Windows movie maker, så jeg droppede det... 

Jeg fik lavet vores hestes hegn, da det var væltet.. Jeg fik dem også lukket ud, og muget deres  box.

Da det blev aften fik jeg det bare dårligere.. 

Jeg har fået mig en ordentlig omgang influenza, hovedpine, snottet, svimmel, halsbetændelse, feber.

Jeg satte mig lidt udenfor, bare for at få noget frisk luft.. Vejret var så dejligt, og solen strålede.. 

Mig, min far, og mine søstre, plejer at være ned til Sønderjysk kaffebord en gang om året, og det skulle have været Idag... Jeg har glæder mig i flere dage.. Så det er bare vildt trælst..
Jeg skulle egentlig have blevet kørt til landbrugsskolen i aften..men jeg kan ikke komme i skole i morgen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar