mandag den 24. marts 2014

Mandag. 24.3.2014.


 SÅ SMUKT med tågen, og det hele :)
 Vi havde fo første gang idag en time der hed selvstudie, hvor vi bare måtte gøre lige hvad vi ville, gå en tur, køre en tur, lave lektier, øve til eksamen osv.
Men planen for denne time var egentlig at man skulle øve sig til eksamen i naturfag-det ville faktisk være det aller klogeste.
Det er bare så svært at skulle forberede sig, da man overhovedet ikke vd hvad man bliver spurgt om?.

Så min selvstudietime blev brugt på at stalke google streetview, jeg sys det er så sejt :D
 At organisere min spotify.
 Læse lidt naturfag, og forberede sig lidt.

 Da kl var omkring 13:00, skulle vi have vores interessefag, hvor mit hold skulle ud til billund travebane, og høre lidt om den sport.
 Det var vildt spændende :-P

Vi kom faktisk først hjem ved 17:50-tiden, så jeg nåede lige aftensmaden.
Efter aftensmaden studerede jeg lige lidt mere, og lavede lidt lektier.
 Jeg har det SÅ dårligt med at jeg kom til at klaske denne myg..VIRKELIG:-/
 Jeg har fundet en ny app, som hedder imagoo.
Den handler om at man kan syntes godt om, eller rate ting eller trykke syntes godt om de dersens det vs det.
 Her er der nogle eksempler:









 Så var der badetid.

Og nu er jeg så klar til at gå i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar