tirsdag den 1. april 2014

Tirsdag. 1.4.2014.

Har i fået skudt nogle 1 aprilsnarer af derude?:D
Jeg fik lavet en, med at jeg snød min mor om at min klasse var i københavn bare for at shoppe, istedet for at have timer.


Forklaring: I søndags da jeg skulle herhen til skolen, så havde jeg glemt min taske, hvor min pung og penge lå i, og jeg skal jo have penge, for at komme hjem med bus på fredag.
Min mor skulle hen til hendes faster Lilja idag, og besøge hende, så hun kunne tage min taske med til mig, efter hun havde besøgt hende.
derfor sagde jeg at vi var i kbh istedet for hjemme på skolen.

hun troede faktisk på det^^


 Er begyndt at læse lidt videre i min enormt tykke bog.
Det går sådan lidt on and off med denne bog, når jeg lige har tid osv-ellers har jeg altid elsket at læse, sys bare at der er mindre tid, nu ældre man bliver.

 Vi havde økonomi de første 4 timer idag-hold da op, det var kedeligt!..undskyld mig, det er ikke for at være ond, hvis nu nogen derude er vild med matematik, det er helt fint, og jeg er ret imponeret over dem der overhovedet kan finde ud af det shit :-P
 Så er det godt der findes the og gulerod-pause.

 Denne sang med gabrielle beskrev LIGE PRÆCIS, mine tanker på dette tidspunkt jeg hørte sangen.
som i kan se, var det klokken 12:38:D

 Ved 12:50-tiden kørte interessefaget hest ud til en fra klassen for at se hans hest.
vi tog lige et smut ind til mac donalds bagefter, for at fylde tiden ud, inden vi skulle til bøgegården hesteavl.
Lidt mac donalds toilet selfie.

 Nu tænker i nok "hvordan kunne hun købe noget inde på mac donalds, når hun havde glemt sine penge derhjemme?"
Ja, jeg lånte af en^^-Hhaa.
 De følgene billeder er fra en brochure vi fik da vi var derhenne.
Alle hestene der er billeder af, har jeg rørt"føler mig speciel", hihi.
Hold kæft (undskyld jeg bander) man, de var smukke de heste i virkeligheden.
Jeg har ALDRIG set så elegante, robuste og flotte heste nogensinde-og så mange heste på en gang-jeg har ingen ord at sige.
















 En af dem prøvede at spise af min jakke, og halstørklæde-nårrh, den var nuttet^^

Da vi kom tilbage til skolen, var jeg SÅ træt, at jeg ikke orkede at gå til aftensmad(aftensmad er frivillig på landbrugsskolen).
 Min mor kom lige med min taske.
 Og min pung.
 Hun foreslog at jeg kunne hænge min lyskæde op på denne måde.
 Smukt og hyggeligt ser det dog ud.

 Dejligt bad, og SENGETIIIIID!- er ret træt:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar