tirsdag den 22. april 2014

mandag.21.4.2014.


 Mig og ida vågnede op med den samme tanke, om at rydde hele huset op og gøre rent, så vi glemte helt at spise morgenmad..alice sov lidt længere end os, hun var vidst træt.:)

jeg fik vasket meget tøj.
 lagt tøj sammen.
 tørret tøj.
 Ingen rengøring uden musik.
 Det blev så hyggeligt og fint i huset.


 Jeg fik lov til at lave afrofrisure i idas hår.


Jeg fik klippet græs.
At klippe vores græs tager normalt 2,30 time, men batteriet i vores havetraktor har holdt i 14 år, så det går nogle gange i stå, så det tog altså 3 timer.




 Musik i øerne, så er det ren afslapning af slå græs.


 til aftensmaden fik vi lidt påskeguf.
dont mind my dirty nails, i was just in the garden, and ...yea..

 så pakkede jeg til at jeg skulle op på landbrugsskole igen.

 Min far kørte mig tilbage til skolen.
 Og nu er påskeferien officielt slut:)
glæder mig til at se alle igen, men ikke til at sidde i et varmt klasseværelse, og ønske at man var ude i solen.


 Pakke ud.
Yaaaay, så lige at jeg havde fået 12 i min adfærdsopgve om svin.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar