torsdag den 24. april 2014

Torsdag.24.4.2014.

Først og fremmest vil jeg lige undskylde for alle de billeder der kun er af mig, men jeg har ikke rigtig andet at vise idag, så jeg håber i kan bære over med de mange selfies idag.:)

 Jeg sys mit hår har været så flot idag.


The og gulerødder til formiddagskaffe.

 Så skulle vi have teknikpraktik i 4 timer, efter at vi havde haft 4 timers planter.

Vi skulle øve i at svejse idag.


 Efter timen tog jeg mig et bad, for man kommer hurtigt til at lugte af svejsning.
 Da klokken blev omkring 19:30, kørte jeg og nogle andre til aabenraa, for at være med til noget bilræs, i noget der hed kælderen.
Det var nu ret hyggeligt, og der var da også nogle fede biler-det kunne jeg godt tænke mig at være med til igen.

 Derefter ved 21:00-tiden kørte vi tilbage på skolen igen, hvor der jo er torsdagsbar hver torsdag, der hyggede vi lidt, snakkede, drak cola, sodavand, og diverse drikke, man nu kan drikke.
Jeg har stadig ikke helt vænnet mig til tanken om fester, og alkohol..jeg drikker stadig ikke, eller jo, jeg kan sagtens smage på det, og drikke 2 genstande, men så har jeg heller ikke lyst til mere..:)
Jeg er glad for at så mange accepterer det^^

Det bedste/værste var at ham jeg enormt godt kan lide, gav mig et knus, og snakkede til mig..hvordan skal jeg nu kunne leve mit liv videre, OG NORMALT!-han kan sikkert ikke huske det i morgen, MEN det kan jeg, det er det værste..jeg har kunnet lide ham i ca 2 år, og har aldrig rigtig gjort noget ved det..nu er det for sent, og jeg skyder skylden på min generthed...hvis jeg ikke havde min generthed, så havde jeg sgu allerede spurgt ham, for han er så sød...jeg siger desværre ikke hvem han er, for det ville selvfølgelig være dumt...
 Nu er klokken 01:00, og jeg vil lige pakke til at jeg skal hjem i morgen, og skrive min dagbog:)
Det har været en vildt god aften, og jeg ville SÅDAN ønske at jeg ikke var genert, så tror jeg bare at det kunne blive endnu sjovere.
Men så nemt er det bare ikke, det hjælper bare ikke hvis folk siger at jeg bare skal snakke og råbe højt, jeg har vildt meget lyst til det, og jeg sys det er helt i orden at folk siger det, ville ønske det hjalp..<3
Nå, jeg skal tage bussen i morgen, så jeg skal gå de 4 km op til busstoppestedet med min tunge taske, så i better go to bed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar