mandag den 7. april 2014

Mandag.7.4.2014.

Det har faktisk været en ret god dag idag:)
I går aftes, hørte jeg lidt radio, og woow, det er lang tid siden at jeg har hørt whats love got to do with it, med tina turner-den er faktisk ret god.




 Spiste lige et af mig og Alices pølsehorn, jeg skulle have taget flere med, end kun 3 :D
 Så var der idræt efter husdyrstimen.
 Fik lige rocket mine nye idrætsbukser.
 I går da jeg kom hen til skolen, hørte jeg en kat der miavede, jeg prøvede at kigge efter den ud ad vinduet, men der var alt for mørkt, så den så jeg ikke-men idag fandt jeg da en kat, jeg så også et par killinger^^

 Efter skole så jeg lidt youtube.
 Og så var der lektietid.

 Følte mig så poetisk.
(sidste afsnit.)
 Hahah, fik et mindre grineflip over at jeg får lov til at skrive selve ordet skide i en aflevering;-D-aha.
(5 linje)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar