lørdag den 26. april 2014

Fredag.25.4.2014.

Vejret var så dejligt her til  morges, og faktisk også resten af dagen.
Efter morgenmaden, inden timen, fik jeg lige ryddet mit bord lidt op , og tørret det af for støv.
Efter skole Idag skulle jeg tage bussen hjem, denne gang gik jeg ikke helt op til busstationen i Gråsten, men håbede på at den ville stoppe bed det stoppested der er uden for skolen, og det gjorde den heldigvis.
Så der gik jeg ned.

Rapsmarker er bare så smukke.
Så sad jeg og ventede på bussen.
Oven på min taske.
Inde i bussen.
Jeg skulle lige ind i borgen, for jeg ville gerne købe noget koldskål, jordbær og kammerjunker.
Jeg ventede på at Ida havde fri fra skole, ved bare at gå rundt i butikkerne og kigge.
Mig og Ida fik lige købt en is i tigeren, som vi spiste nede ved havnen, imens vi ventede på at Alice fik fri fra skole. 
Ida lavede en perfekt frisure i mit hår.
Vi var luge inde på biblioteket, imens vi ventede på Alice.
Woooooooow, den er flot maaaann.
Så ventede vi på alices skole.
Da Alice havde fri, gik vi ind i borgen igen, og kiggede.
Og så tog vi bussen hjem.
Alice ignorerede mig hele vejen hjem..hun havde høretelefonerne i ørerne, og så hører hun INTET, det er typisk med Alice:-)

Selv ikke når jeg spammede hende med sms'er.
Og så skulle vi gå hjem.
Jeg havde kun sovet 3 timer i nat, så da jeg kom hjem, skulle der slappes af på sofaen.
Min mit spurgte om jeg ville hjælpe med at flytte en seng fra værelse 3 (ovenpå) til værelse 20 (nedenunder), i vores bed and breakfast, og, ja, jeg kan ikke sige nej, så det hjalp jeg med.

Efter aftensmaden faldt jeg i søvn på sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar