torsdag den 17. april 2014

Torsdag.17.4.2014.

Jeg stod op og spiste morgenmad.
Satte mig ind i sofaen og kiggede lidt på min mobil.
Jeg følte at jeg havde en klam Karl dag.
Jeg gik lidt rundt med prudst indenfor.
Vejret var dejligt her til morgen.
My guilty pleasure..
Jeg gik udenfor og satte mig på min gynge.

Ida var henne hos en veninde, og Alice havde lektier for, næsten hele dagen.
Da jeg ikke gad det mere, satte jeg mig hen på vores bænk.
Og var sammen med kattene.
Jeg lå mig ud i gruset til Harald, lige indtil der kom nogle gæster til vores bed and breakfast, så var det for pinligt;-)


Jeg tog mig et bad.
Fik et rengøringsflip, og ryddede op i køkkenet og i stuen...ville ønske det var på mit værelse, jeg fik et rengøringsflip.. You wish...never gonna happen...
Satte mig ind i stuen, for at se friends, men der var grace anatomy og ghost whispere, så det nåede jeg egentlig ikke at se.
Efter aftensmaden, dansede mig og Alice til en masse musikvideoer på youtube.
Så var der narnia prins caspian i tv'et.
I morgen tager mig, Ida og Alice hen til vores mormor og sover der indtil søndag,så jeg ved ikke om der kommer noget indlæg i de dage.
Det må vi se ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar