torsdag den 17. april 2014

Onsdag. 16.4.2014.

Lå lidt og så youtubevideoer da jeg vågnede, men så stod jeg op, der ved 11:00- tiden.Og spiste morgenmad sammen med prudst.
Jeg prøvede mine nye sommerhuset, som jeg købte i går.
Vejret var ihvertfald så dejligt og varmt, nok det varmeste der har været her i påskeferien.
Så løb jeg mig en dejlig tur.
Det var vidunderligt at komme ud og løbe  igen.
Jeg mødte en lille sød kat på vejen.


Da jeg kom hjem ristede jeg mig et pølsehorn og spiste det.. Ej, spiste du det, ja, det gjorde jeg da, .. Ej, uhahdada..
Mig, Ida og Alice satte os ud på vores trappe og solede os.
Mig og Alice kørte med vores far til Sønderborg, Ida blev hjemme, da hun skulle lave en aflevering til efter ferien.
Vi blev sat af ved havnen.
Vi var taget derned for at læse i vores bøger.
Da min far skulle hjem fra Sønderborg, så tog vi med ham hjem.
Vi kørte lige ind på Bilka først.

Og købte slik.
Da jeg kom hjem læste jeg lidt videre.
Spiste aftensmad.
Så tv, havde en dyb samtale med søstrene om barndommen, fik gribeflip over de ting vi huskede, og så gik vi i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar