fredag den 4. april 2014

Fredag4.4.2014.

Der er 32 dage til min fødselsdag.
Appen hedder dreamdays.
Morgenvejret vat dejligt Idag.
Vi skulle have sprøjtepraktik hele dagen.
Fra 08:05-11:45.
Min far hentede mig, da vi fik fri.
Det er dejligt at komme hjem til sin dejlige familie, og de dejlige katte.
Vi fik lidt kaffe og the, og sad lidt og snakkede, da jeg kom hjem.
Jeg gik mug en tur med stribe min kat, og min the kop.
Var lidt ude på vores mark og gå rundt.
Da jeg var omkring 12-13 år, havde jeg en kat det hed sofus, som betød rigtig meget for mig, og jeg kan huske at sofus en dag havde ondt i sit ben, så jeg lavede en hemmelig hule til ham, ude ved vores træer, og jeg havde lavet 2 små ringe, som jeg gav til ham- Hihi, de hænger stadig ude i vores hemmelige hule.

Nu et sofus her ikke mere, da han pludselig en dag ikke kom hjem mere, og jeg har ikke set ham siden, jeg tænker stadig på ham.

Jeg lå lidt på vores køkkenbord, og så lidt youtube.
Så lidt tv.

Tændte lys ved kattenes gravsted.
Fodrede kattene.
Tog på Brugsen, med søstrene og far.

Fik en ny dåse silica-piller med hjem.
Fredagsslik, og is.
Åh, man kan ikke andet end at elske søde prudst.
Aftenhygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar