onsdag den 23. april 2014

onsdag.23.4.2014.



 Det regnede bare igen idag.

Vi havde idræt i sidste time, i valgfrispecialefag.



 Efter idræt løb jeg mig en tur, da jeg jo alligevel var varmet op.




 Og så cyklede jeg mig en tur.





 Ville lige prøve sådan nogle dingsbumser her.
Begge smagte ret ulækre, så de er ikke på min indkøbliste næste gang.









 Fik handlet et lille nydeligt spænde.

 Den smager faktisk ret godt.
 Ynglings milkshake.

 Da jeg var kommet halvvejs hen til skolen igen, opdagede jeg at jeg havde glemt mit skrabelod, og måtte cykle hele vejen tilbage for at sige jeg havde glemt det, manden bag disken var der heldigvis, og kunne huske mig, så jeg fik det igen.
 Vandt desværre ingenting.



Glæder mig SÅ meget til england.

 Lektier.


 Jeg elsker elsker elsker skolens kildevand.


 Tog mig et bad, og nu er det sengetid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar