søndag den 27. april 2014

Lørdag.26.4.2014.

jeg var så træt her til morgen, og lå bare og sov helt til klokken 12:30, og så vå jeg bare og så lidt videoer på youtube, indtil jeg stod op.

 klokken 13:00.
 Billedet til vores farmor endte rigtig fint.
Ida til venstre, mig i midten og Alice til højre.
 jeg spiste lidt koldskål til morgenmad.
 Mig Ida gik ud på græsset, og læste lidt.



 Vi fandt ud af at der var tissemyrere i græsset, og jeg er ikke særlig glad for tissemyrer, så vi gik hen og satte os på vores gynger og læste istedet for.
 Jeg havde en klam karl dag idag, hvor jeg bare overhovedet ikke gjorde noget som helst ud af mig selv.
 Jeg elsker når vores katte kommer hen og slapper af sammen med os-de er altid der hvor vi er.



 Derefter satte jeg mig ind i sofaen, fordi at jeg stadig var mega træt og smadret.


 Så fik vi kaffe og kage udenfor


 Efter kaffen kørte mig, mor, Ida og Alice ud til stranden.












 Der var heldigvis en båd på stranden, for jeg var stadig enormt træt, så den lå jeg mig ned i og sov-haha.





 Om aftenen var jeg heldigvis blevet lidt mere frisk, og vi grillede til aftensmaden.







 Der var downton abbey i tv om aftenen..



























Ingen kommentarer:

Send en kommentar