søndag den 13. april 2014

Søndag.13.4.2014.

Morgenbord.Lidt efter morgenbordet tog jeg mig en cykeltur på min racercykel.
Men først skulle jeg da lige sige Hej til prudst, som har fundet sig en ny plads oveni vores handsker, ude i vores gang.
Det var dejligt at komme ud og cykle på racercykel igen, det blæste bare ret meget, og jeg er lidt ude af træning.
Da jeg kom hjem, tog jeg mig et bad, og fik noget nyt tøj på.
Min frosne vandmelon var ret frossen, men den smagte da meget godt ;-)
Kl 12:00, lavede mor spejlæg, og vi fik brød sammen, alle 5.

Min søster Alice var jo til kor som altid om søndagen, og der var konfirmation i kirken, så hende og hendes veninde, fik lov til at få nogle af blomsterpynten med hjem.
Min mit klippede lige meget lidt afine spidser, og lavede en fin fletning i mit hår.
Mig og min søster Ida fik lige fjernet en masse grene og pinde fra vires gård, og fik lagt det i en bunke.
Hestene var ude.
Ida fræste vores køkkenhave.
Jeg kløvede træ.
Alice bagte en chokoladekage til kaffen.
Efter kaffen gik jeg videre med at kløve træ, og så gik mig og Ida igang med at grave en masse skræppere op fra marken, hvor vores heste går, de er nemlig ikke så gode for hestene, hvis de spiser dem.

Derefter lavede jeg lidt lektier.
Spiste aftensmad, og så pengene på bordet.
Og nu sidder hele familien og ser ice  age inde i stuen ;-)

Desværre med chips, og jeg kan jo ikke lide chips, så jeg får ikke noget;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar