mandag den 14. april 2014

Mandag. 14.4.2014.

Til morgenmaden lavede vi lidt grin med prudst-hahah, hun elsker det:D




 Haha, morgenhår for vildt.
Billedet taler for sig selv.
prudst sidder og stener på mig, og jeg efterlignede hendede lidt.
  


 Hele morgenen havde jeg brugt på at lave et slags påskeløb til familen, det var bare ret svært da de vimsede rundt og spurgte hvad jeg havde gang i osv-men det var jo hemmeligt ikke.
Min mor skulle heldigvis ud og handle, så der smuttede jeg lige med.
 Det blæste vidst ret meget??:O
 Men vejret var da dejligt.
 Da vi havde fået kaffe ved 15:00-tiden lavede jeg påskeløbet med dem.
Det var sindsyg hyggeligt, og min familie, sys bare at det var så sjovt, at vi helt fik grineflip i starten af løbet- der var dog kun 5 poster.

skattekortet jeg lavede.





 Jeg lavede en lille sang.
 Posten var hvor de skulle gætte en sang.
Jeg havde tegnet lidt facts til den.

Hare.
 Æg.
 inde og ude.
 Oppe og  nede.
 Jeg lavede en lille ord-leg, hvor de skulle lave gætte hvor den næste post var.
Sætningen var: der ligger en masse træ bagved.

 Vi har nemlig en træbunke ude bagved vores gård.
 Det jeg købte til deling, var et påskeæg af chokolade til os hver.
 Æblecider.
 Vindruer.
 slik stjerner.
 Lidt efter gik mig og ida ud og klippede grene af vores nøddetræ, og en slags træbue vi har i vores have.

 Nøddetræ.

 Træbue.



 Vi transporterede grenene i græsslåmaskinen.
 Og i vognen.











 Nu sidder vi og ser tv.
 Og deler vindruerne os slikket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar