torsdag den 10. april 2014

Torsdag.10.4.2014.

Er i klar til noget påskeferie i morgen???-Jeg er SÅ klar!!:-)






 Vi havde prøve i økonomi..Uha, jeg følte at det gik sådan ok, men alligevel, skal jeg nok tro om igen, når jeg ikke er så stor fan af matematik.
 Vi skulle jo til prøve i planter efter økonomiprøven, så det fik jeg lige øvet lidt mere på.
 Prøven var VILDT nem, jeg havde troet den ville være sværere:), men blev overrasket.
 Gulerødder:D
 VI FIK VORES PROGRAM TIL LONDON-TUREN!!!!!-Det er SÅ spændende, og jeg glæder mig ENORMT meget...jeg kan slet ikke vente^^
 Vi overnatter 2 dage på et hotel der hedder the generator i london...jeg googlede hotellet, og det så bare så fedt ud.
 Så overnatte vi 2 dage på hotellet der hedder youth hostel, (YHA OXFORD), i oxford.
Man kunne ikke se hotellet så godt, da man googlede det, men de siger at det er federe end i london-SÅ må det jo være paradis på jord, ikk? :-P
 Pakkeliste.
 Ved 16:00-tiden kom min søster Alice(vi fik fri 16:20 idag, 10 minutter før det normale.).
Vi fik spillet lidt på klaver, spillet bold i hallen.

 Vi var ude hos skolens køer og kigge-Årh, de er simpelthen SÅ nuttede <3


 Vi fik spillet lidt ping-pong.

 Da der var aftenskaffe, fik vi drukket lidt the, og spiste den gode kage, der lige var blevet stillet frem..
 KAGE!:-D
 Jeg fik lige pakket lidt til påskeferien i morgen
 Jeg fik dog ikke taget så mange billeder idag, for Alice hader jo min blog..ja, alle som har en blog, she dont like that kind of hobbies.

Min mor kom og hentede Alice kl 22:00.

 So altid havde min mor lidt med til mig-tak tak moooaar:)
Min ynglingsthe.

 Jeg havde installeret en klaver app, det var ret fedt i længden, men jeg blev vidst lidt for hurtig træt af den, så den slettede jeg(-:
 Bade-tid, og nu kalder sengen på mig-godnat:D
Det har været en dejlig dag^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar