søndag den 6. april 2014

Søndag. 6.4.2014.

Min søster alice lavede denne fine frisure på mig, her til morges. 
 Jeg brugte ca halvdelen af min morgen på at save og kløve brænde.
 Det var egentlig Alices tur til at muge ud idag, men hun var træt, så jeg besluttede mig for at muge ud for hende.
 Hønsene er så fascinerende.

 Kløvning af lidt træ.

 Min mor bagte en rigtig god chokoladekage til kaffen.
 Vi så lidt tv.
 Fuglene spiser af vores fuglekugler, som mig og søster ida fik købt i sidste weekend-jeg er glad for at kunne hjælpe de søde fugle lidt med deres mad.
 Jeg tog mig et bad.

 Jeg besluttede mig for at lave krøller i mit hår, de gik bare ud igen som sædvanligt.

 Fik læst lidt blade, med en god kop the.

 Haha-prudst og Alice.


 Mig og Alice bagte pølsehorn.



 Fik pakket en lille madpakke med pølsehorn og kage.
 Woow-what happened to my hair? :O

 Min far kørte mig til landbrugsskolen igen.

 Nu er jeg tilbage-med lidt dejligt koldt vand.

 Fik lige pakket ud-SENGETIIID!!:)
Min søster Ida er kommet godt ned til spanien-malaga:-)
Det er første gang hun skulle flyve i flyvemaskine, hun var ret nervøs, men det gik godt^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar