tirsdag den 8. april 2014

Tirsdag.8.4.2014.

Sys det er super hyggeligt lige at se en film, eller en dokumentarserie inden man skal sove.






 Det regnede enormt meget idag-men det var SÅ hyggeligt at sidde inde i klassen og have time, imens man kunne høre regnen trille.

 Landbrugsskole-the.
 Vi skulle have idræt:)




 Idag havde vi kun 3 timer, da vi i morgen skal have sprøjteprøver-jeg er ret nervøs for det, for jeg SKAL bare have det sprøjtebevis...Så da skolen var slut, tog jeg mig et bad.
 Og ville ud og cykle lidt..fårene er så uttede:D
 Jeg var forberedt på regnen, med mine gummistøvler^^
 MEN min cykel var der IKKE..man hvor var det irriterende, jeg gik og ledte efter den i 10 minutter-og den var der bare ikke..den plejer at stå lige der, ved væggen...jeg håber virkelig ikke at den er blevet stjålet-jeg har haft den i 5 år(fik den til min konfirmation i 2009)..

 Så jeg gik ned til gråsten istedet-havde ellers glædet mig til en cykeltur.
Humøret blev lidt bedre når man havde christopher i ørerne.




 Havde virkelig brug for nogle vindruer-så dejligt at de havde halv pris på dem idag.





 Da jeg kom hjem var der lektier igen. denne stil er til fredag.
er egentlig færdig med den, men jeg føler der skal lidt mere på den...frustration off mine..
 Så skulle der læses lidt sprøjtning..prøve i morgen..

 Godt jeg har mine vindruer.
 Fik købt nogle mega underlige kiks..de smager ikke så godt..
Jeg har været lidt irriteret idag..håber det bliver bedre imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar