onsdag den 16. april 2014

Tirsdag.15.4.2014.

Stod op ved 07:30-tiden.Prudst var allerede oppe.
Jeg havde haft sådan nogle dimser i mit hår, så jeg fik krøllet hår.
Ved 09:00-tiden gik mig, Ida og Alice op til bussen, for vi skulle nå en bus til Sønderborg.
Så sad vi og ventede til bussen kom.
Inde i bussen.
Hørte lidt musik på vejen derhen .
Så var vi i Sønderborg.
Vi smuttede lige ind hos click, og spurgte om en tid til at få taget et portrætbillede af os alle 3, til vores farmors fødselsdag 
(bare rolig, hun læser ikke det her)


Så smuttede vi i borgen, og kiggede lidt i butikker.
Der var for eksempel kager for kun 5 kr, det skulle vi da lige have,  så dem satte vi os ned og spiste.
Haha, Alice fik et perfekt billede, af mig der prøver at spise krymmel.
Så smuttede jeg til tandlægen, imens de shoppede videre.
Jeg havde nogle fine tænder.

Da jeg havde været til tandlægen shoppede vi videre.
Kender i ikke det at der altid er noget i vejen, når i prøver noget tøj.
Her lignede jeg en gammel vaskekone.
Denne her vil jeg egentlig gerne prøve i en større størrelse.
Denne her passede egentlig ok, men ser var alligevel noget forkert ved den.
Jeg er nok bare ikke kjoletypen.
Jeg købte faktisk denne bluse. 
Og en anden sort blonde-top, men dem kan i næste få at se i morgen.
Vi tog lige hen til click, og fik taget eg pænt portrætbillede af  os.

Så tog vi lige et smut på Jensens bøfhus.
Alice fik Jensens ribs. 
Ida fik barbecue burger.
Jeg fik frokostbøf.
Det var virkelig lækkert.
Vi bestilte en kande vand, med isterninger og citron i.

Efter det shoppede vi lidt videre.
Jeg fik faktisk købt disse solbriller i tigeren.
Blusen sad forkert.
Så tog vi bussen til Bilka, og jeg smuttede ned til elgiganten og købte et kamera.
Og kom derefter tilbage til Bilka.
Og så tog vi bussen hjem, og gik resten af vejen.
Da vi kom hjem fik vi lidt koldskål med jordbær og kammerjunker.
Dette var kameraet jeg købte.
Jeg beklager at det ser lidt fedtet ud.
Så sluttede vi af med lidt Ice age.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar