lørdag den 12. april 2014

Fredag.11.4.2014.

Jeg pakkede lidt mere til påskeferien.
Vejret var faktisk ret dejlig køligt.
Vi skulle bare have valgfrispecialefag i de to timer der var Idag.. Først havde vi planter.

Derefter idræt.



Jeg er ved at blive fan af Christopher... Det kan godt være at det bare er en periode, men lige nu, så hører jeg ham næsten hele tiden.
Da vi fik fri, PÅSKEFERIE, kom min mor og hentede mig.
Vi kørte lige ind på genbrugspladsen, og kiggede i deres butik..min mor fandt selvfølgelig noget..skåle og talerkner osv.
Så var vi hjemme.

Mig og min mor fik os lige et stykke brød sammen.
Så var der pludselig en der blev lidt træt.. Haha:-)
Så fik jeg vasket lidt tøj.
Da min søster Alice kom hjem fra skole, havde jeg sådan glæder mig til at vi skulle lave noget sammen, men som sædvanlig går hun ind og lægger sig til at sove på sofaen, nå men så tog mig og min mor ud og handlede.

Jeg lavede salat til aftensmaden.
Om aftenen hyggede vi os ved tv'et.
Der ved 01:00-tiden kørte mig og min far hen til min søster Idas skole, for der landede bussen med Idas spanskklasse.
De har nemlig været i Spanien i en uge.
Da vi kom hjem igen, fortalte Ida lidt om turen, og viste en masse billeder..hun var bare blevet enormt brun, for der er ho mega varmt i Spanien-malaga... Ca 30• hver dag.
Nu er klokken ved at være 3, så det er nok en god ide at gå i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar