onsdag den 2. april 2014

Onsdag,2.4.2014.


 Fik læst lidt i min bog inden den vilde og lange skolegang begyndte^^

 Vi havde en ret underlig sammensætning af timer idag.
Først sprøjteteori i klassen.
 Derefter valgfri specialefag-idræt.
 Derefter valgfrispecialefag-planter, og så sprøjteteori igen til sidst.

Jeg har bare været SÅ træt igen idag- hele denne her uge, har jeg følt mig overdrevet træt, og sløv..

 Efter skoledagen skulle der laves lektier.

 Imens jeg igen hørte gabrielle med out of reach..Cause you gotta feel like that sometimes gurl! :-P

 Jeg har ikke flere af disse silica piller, som styrker ens hår, hud og negle..Så mine negle er begyndt at knække igen som før.
Da jeg tog dem, var mine negle så stærke, og jeg har aldrig haft flottere negle end dem jeg har nu.
MÅ have disse piller igen.
 Status på mine negle nu.
Min pegefingernegl knækkede, fordi at jeg ikke har flere silica-piller tilbage.
ellers ser de andre fine ud.

 Jeg fik filmet en roomtour, men jeg er simpelthen for træt til at redigere den i aften, og klokken er kun 20:00.
jeg håber virkelig jeg får tid til at redigere den en af dagene, eller i næste uge.

 Ej, jeg bliver altså nødt til at sove nu, jeg kan ikke holde trætheden tilbage..C-:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar