søndag den 6. april 2014

Søndag.5.4.2014.

Min mor havde lavet pandekager til morgenmad, for hun var blevet inspireret af min lillesøster Alice, da hun skulle til Fredericia messecenter, sammen med en veninde, og havde lavet pandekager til morgenmad.
Efter morgenmaden, ville vores mor køre os til Sønderborg.
Men som sædvanlig er vi ret langsomme til at komme ud af døren, så jeg brugte en time på at vente på min søster Ida og min mor.
Jeg var ude ved hestene.
Hønsene.
Gik rundt over det hele på vores gård, med prudst på nakken i ret lang tid.
Bare vandrede rundt.
Sad lidt og tænkte på vores gamle hund Lasse, som vi mistede for 7 år siden, den var kun et halvt år ældre end mig .
Lå lidt blomster ned til den.
Og gik lidt mere rundt, med en papegøje hængende om nakken.
Min farmor havde fået fornyet sit kørekort, og havde fået lov til igen at køre, så hun havde lidt lakridsnegerkys med til os.
Endelig en time senere kom vi til Sønderborg.
Jeg blev sat af i Sønderborg, mens Ida og mor kørte i Bilka.
Var lige i H&M.
Og i borgen.
Jeg fik købt:
Denne her fine lille parfumeflaske, hvor man selvfølgelig skal fylde parfume i, og så kan man pifte det ud, med den der lille "pude " der.
iPhone cover.
Tandbørste hatte.
2 nye dagbøger.
Leggins med smileys på.
En hår-dingenot.
Træningsbukser.
Basic undertrøjer.
Fin frynsetrøje.
Jeg gik mig en lille tur.
Mig og min termokop med the i.
Blev mødt af en sød lille stribe, Da jeg kom hjem fra gåturen.
Hygge om aftenen.
Downton abbey om lørdagen kl 20:00.

Min far kørte min søster Ida, hen til hendes skole, da hendes spansk-klasse skal til Spanien- malaga i aften, de kører i bus, og så skal de flyve kl 06:09, i morgen-Ida skal flyve for første gang- det er ret spændende ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar