søndag den 27. april 2014

Søndag.27.4.2014.

Stod heldigvis ikke så sent op Idag, men det ved 10:00.
Gik lidt rundt udenfor med stribe på ryggen.
Jeg tog ud og rullede en tur på mine rulleskøjter.
Jeg lavede lidt videre på min stil om blommer.
Og åd chokolade.
Jeg ville meget hellere udenfor i det gode vejr.
Jeg gik lidt i stå, og så noget tv.
Og facebook.
Mig og Ida gik ud i vore køkkenhave for at de lidt til den.
Der var kommet en lille blomst i jordbærene.
Så gik vi lidt rundt i vores have.
Og på vores mark.
Mig og Ida hjalp far med at løfte et drivhus ned fra bilen, som vores far havde fået gratis fra en ven, der ikke ville have det mere.
Detefter slog jeg græs i 2 timer.
Med min fars arbejdsdragt på.
Da jeg blev færdig var der mørkt.
Så satte jeg mig ned i værkstedet og kiggede på at min far rensede græsslåmaskinen.
Jeg elsker vores vindue i gangen.
Godnat;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar