lørdag den 19. april 2014

Søndag.19.4.2914.

I går fik vi jordbær med sukker.
Billedet er fra hvor der ikke var flere tilbage-haha.
Jeg sov på gulvet, på en luftmadras.
Ida sov på sofaen. 
Alice sov ved mormor.
Morgenmaden.

Mig som ca 12-13 årig.
Ida og Alice.
Dette er et af mine ynglingsbilleder som min mormor har hængene, det er af mig og min bedste.
Min bedste og hans motorcykel, jeg husker stadig da vi sad bagpå, og han kørte rundt på den.
Min fætter har nu arvet motorcyklen.
Nyder solen.
Vi tog til Tyskland efter morgenmaden og et par kortspil.

Bil selfie.
Derefter var vi i Brugsen.
Så tog vi hjem og fik noget brød.

Derefter tog vi på kirkegården, og så til vores bedstes grav.. Den 26 juli i år er det allerede 10 år siden... Men jeg savner ham stadig lige meget...
Vi tog lige forbi vores mormor og bedstes gamle hus.
Det er så mærkeligt at køre forbi huset, og vide at man har holdt så mange gode ferier i det hus, og nu ejer de det ikke længere.
Søen hvor vi fiskede og cyklede og gik rundt om.
Den tyske børnehave hvor vi legede i.
Forsamlingshuset hvor vi holdt fastelavn.
Da vi kom hjem slog mig og Ida græs for mormor.
Ida lugede ukrudt.
Jeg lå mig ud på græsset og læste i Min bog og spiste vindruer.

Alice var faldet i søvn på sofaen.
Efter aftensmaden tog vi alle os et bad.
Nu sidder vi og ser downton abbey, og bagefter er der kriminalkomissær barnaby.
Kinderæg;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar