torsdag den 23. juni 2016

Værelsesforandring, og til stranden-Tirsdag den 21 juni 2016.


 Ej, hvor ser det bare fedt ud det her design..det er ret magisk på en måde..jeg ville helt klart gerne have dette fede look.
 Jaa..kærlighed kan gøre en blind.
Man træffer nogle åndsvage beslutninger og gør nogle højest usædvanlige og mærkelige ting bare for at få hans opmærksomhed.





Det er fedt..efterfulgt af et grineflip eller en -kiggen-på-hinanden-med-et-sært-udtryk-i-hovedet-


Jeg lå i min seng og tænkte på at lave mit værelse om, sådan VIRKELIG lave mit værelse om..jeg er lidt træt af hvordan det ser ud nu.. 

Jeg fandt frem til at jeg da bare kunne vælte min hylde.
Så blev der naturligvis flere rum man kunne putte ting i.

Jeg har så mange ting..jeg forstår ikke hvor det kommer fra?
Jeg har ihvertfald hårprodukter til 5 år eller mere.


Det ser helt tomt ud nu..men det er i det mindste ikke rodet i skabet mere. 

MEN gulvet roder FORFÆRDELIG MEGET....nu..men det bliver der lavet om på.


Der blev vasket og rengjort. 

Jeg kan mærke at det bliver såå godt..
Nogle planter kan godt afgive et ret grimt og beskidt mærke i dine bordplader, så jeg gik igang med at tegne og klippe lidt, så min blomstervase kan stå på den.


Alice havde bagt nogle lækre boller, som vi fik til kaffe :)
Ida og Alice lagde sig ud på græsplænen og bare lå der..sååå jeg joinede dem..uden mobilen..



Da vi havde lagt der og slappet af i noget tid, ville mig, Ida og Alice på stranden.
Vi fik badetøjet på.














Vejret var jo super godt, så det var perfekt til stranden. 

Vores tradition har altid været at vi cykler ned til stranden, men vi havde kun 2 fungerende cykler, og vi er 3..heldigvis har Ida jo kørekort, så vi kunne komme ned til stranden alligevel.

Jeg er glad for at jeg har gået på Midtals friskole, hvor vi har lært rigtig meget om dyr, planter og naturen..så derfor ved jeg at dette er en løvebille..














Vi konkurrerer altid om hvem der kommer først i vandet.
Det er for det meste mig der kommer i vandet først, men idag var det Alice, mig og så Ida til sidst.
Jeg kom i vandet hele 2 gange idag.

Vi fik også spillet en omgang 500.



Vi var der i omkring 2-3  timer.

Da vi kom hjem sad jeg bare og hyggede mig med noget godt musik på trappen sammen med kattene. 







Inden de fik deres mad.
Idas guitar-time var rykket en halv time senere, så mig og Alice tog med.


Mit outfit var forfærdeligt ifølge mig, men mine søstre syntes det så fint ud.

Jeg havde bare ret travlt med at komme ud ad døren, da jeg har gang i alt muligt, sååå jeg har aldrig rigtig fri, før jeg ligger i min seng. 

Jeg fik bare smidt en trøje/bluse over kjolen, så det ikke blev for koldt.


  

Vi sidder bare og venter i en halv time i bilen, imens Ida er til guitar.

Jeg læser, snakker med Alice.
Alice hører musik og snakker med mig.




Da Idas guitartime var slut, kørte vi ned til havnen, og gik os en tur.
Vejret var jo stadig helt perfekt, og klokken var de 20:00. 













Der er jo wood sculpture(kan ikke lige huske hvad det hedder)...men det er sådan at der er nogle der er rimelig gode til at lave figurer ud af træ.
De arbejder så på dem(ved ikke om det er hver dag eller bare et par gange i ugen)..folk kan bare komme og se når de laver dem..gratis.


Det er rimelig imponerende.




De er dog ikke helt færdige endnu..de er jo næsten lige begyndt.


  





 

Vi fik os en is ved isboden.

Jeg tager ALTID kakaodrys på min softice, men denne gang ville jeg prøve noget nyt, så jeg fik med chokoladeovertræk.
Det smagte nu også ret godt, og det knaste på en sjov måde.
Jeg foretrækker stadig kakaodrys.



Der er jo den store sten ved Sønderborg slot.
Den kravlede vi op på og så sad vi og sludrede deroppe i lidt tid. 












 
Man skal bare kravle op ved det laveste stykke..logisk nok..

Eventyrlystne børn på tur i "fangekælderen"..hvis det overhovedet er en fangekælder.




Man skal bare kravle igennem tremmerne, så er man ude...hahaha :)





Som om vi ikke havde sat ned nok, så satte vi os ved havnen og dyppede fødderne i vand..der var jo så varmt, at vi skulle nedkøles lidt.

At stikke fødderne i vand, når der er varmt er VIDUNDERLIGT! 





Da vi havde sat og nydt solen gå ned, med noget godt musik, kørte vi på Bilka.


Vi skulle lige ind og handle lidt, inden de lukkede. 



Uuuuuu....der er snart Justin Biber koncert i København..
Jeg glæder mig SÅÅÅ meget..Selvom vi skal sidde på rækkerne længst væk fra ham, så er jeg taknemmelig for at vi(mig og Ida) overhovedet fik en billet.. 

Han er virkelig vidunderlig, og tanken om at JEG skal stå i DET SAMME RUM som Justin Bieber, så kan jeg ikke rigtig trække vejret.

Jeg ved godt at han er et helt almindeligt menneske, som alle os andre..men come on, han er virkelig sej.
Det er så flot at han kan holde sig over vandet, med alt det pres folk putter over hovedet på ham..han indrømmede modigt hans fejl engang, da det hele blev lidt for meget for ham...nu er han ved at komme ovenpå igen.

Jeg er næsten fuldstændig ligeglad med hvad han foretager sig, bare han er glad og udlever hans drøm.

Hvis han nogensinde vil stoppe med at lave musik..så er det da klart at man bliver ked af det..men i sidste ende så er det hans beslutning, og hvis det kan gøre ham lykkelig, så er det da fint.:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar