fredag den 10. juni 2016

Teori om motorveje-Torsdag den 9 juni 2016.

 Hahah..ja ja..det kræver mange muskler i små arme.
I min mors bil, er der nemlig manuale vindues-hvad hedder de egentlig?, og de er satme ikke nemme at rulle ned. da det nærmest er slidt hver sommer.

 Det er hvidt, det er enkelt og det er smukt. 

Idag stod dagen på kattehjemmet. 



  



Jeg havde lige lidt travlt med at komme ud ad døren. 





 Så jeg skyndte mig op til bussen.













 Nu var jeg ankommet til Sønderborg.




 Denne gang havde jeg ikke glemt min nøgle.


Lille Gertrud er her stadig og er blevet mere kælen med tiden.


I videoen er det lille Balder.



Og lille Claus.
Han chillede i sit tårn.


Der var kommet en ny lille kat..Lars krimi(vi giver jo kattene nye navne, hvis de er fundet et sted).
Jeg har faktisk hjulpet en ejer med at finde sin kat, da hun kunne genkende katten på disse 3 billeder..så jeg krydser bare fingre på at det her er hendes kat Milo..så på lørdag skal hun ud og se om det er hendes Milo..men hun var ret sikker i sin sag(hun havde selv billeder af den, så jeg kunne se at hun snakkede sandt)



 Lille Wendy er stadig fremlyst..hun er fundet i Alnor tæt på Gråsten..håber ejeren dukker op..inden den sættes til salg den 15..(hvis kattene er fundet og fremlyst venter vi med at sætte dem til salg i 1-2 måneder, s¨den rigtige ejer har mulighed for at finde den igen)






 Balder nød dagen i kattevoileren.  




  
 Wendy er en rigtig smuk og fin kat. 



Broder salsa:) 




 En nyankommet kat, som er døbt June.
Hun er forståelig nok meget bange lige nu, da hun jo ikke ved hvor hun er, og sikkert tænker" hvorfor fanden lukker de mig inde i et bur med mad, vand, tæpper og legetøj"?

De plejer at blive mere trygge når der er gået lidt tid.

De bliver snakket med HVER DAG, heldigvis.:) 


Hun er også virkelig smuk.


 Prøv lige at se halen.


Lille Perle som også lige er ankommet. 
Hun er RIGTIG kælen og man kan se hun er blevet passet godt.


 Der er også en lille killig med navnet Britt--hun er meget bange kan man se..og har en meget agressiv adfærd.
Jeg har aldrig set en så lille kat med den slags adfærd før..jeg tør ikke tænke hvad den har være udsat for..hvis der er noget den har oplevet i dens unge dage.

Hvis man vil eje den, så slår den ud efter en eller angriber en..det er jo ikke optimalt for sådan en sød kat.

Man kan se hvor meget den spænder i kroppen bare man er på vej til at røre den.


Det er nogle gange at den smags katte elsker at lege, så på den måde tænker de på noget andet...så jeg gik stille igang med at lege lidt med den..med en bold der sagde lyde.

I videon er jeg faktisk overrasket over hvor godt den leger..det må den havde husket fra da den var lille bitte.

Det nemmeste er nok når man har en pind med fjer på..den elsker de.
Så bliver man heller ikke kradset til..kattebid og krads er jo farlige..


Katten er jo rigtig sød..den skal bare lige være mere tryg og lære den rigtige adfærd.
Lille Arne Jacobsen, er lidt sky i starten, men det kommer nok. 



Lille ray, der slog ud efter mig, første gang jeg mødte hende..haha..jeg var vidst for ivrig i at møde hende..men det er da også klart når der er en kæmpe der stikker sit grimme hovede ind i ens fjæs;) 




 Lille Hr swan. 

Lille Annie.
Jeg elsker den kat:-) 

 Det knuser lidt mit hjerte at hun muligvis en dag bliver solgt, og jeg ved ikke hvor til..så jeg krydser fingre for at jeg på en eller anden måde får lov til at købe hende.

Jeg kommer jo forhåbentlig ind på Hansenberg til august næste år....

 Så var jeg færdig.
 Og tog hjemad.






   







Jeg gik derefter hjemad. 




  Jeg ELSKER naturens natulige blomster der plopper op alle steder om sommeren. 




 Hjemme. 


 Hestene kom lige ud i det fine vejr.

Jeg er jo færdig med teori, men min kørelærer sagde at hun skulle have et hold til motorvejskørsel her i eftermiddag kl 16:00, som jeg da kunne komme til, hvis jeg ville.
Det ville jeg jo gerne, så jeg lavede lige hurtigt noget mad.




Og smuttede i et hurtigt bad. 





 Og hoppede i noget nyt tøj.






 I farten fik jeg også ryddet op i køkkenet.
Det hele gjorde jeg på en time..ja ja, stress og pres giver pote:)



 Ida og Alice er taget til københavn for at være med til en koncert med Muse her i aften..de kommer hjem i morgen ved 02:00-03;00-tiden.

Jeg nåede ikke at få en billet dengang, men jeg hører heller ikke så meget Muse..så det er deres hyggetur uden storesøster:)

Jeg fik lavet en god bøf med lidt salat til.


 Nu måtte jeg hellere komme afsted til bussen.













Jeg parkerede min cykel ved busstationen. 


 Jeg sidder altid og tænker over livet og det jeg ser.
Idag tænkte jeg på hvor herligt livet dog er.
Alt fungerer og passer sammen i harmoni.
Jeg elsker sommeren hvor alle cykler, går ture, løber turer og bare er sammen ude i det fri.
Det er sååå hyggeligt.



 Da jeg sad i bussen kiggede jeg på ure..da jeg jo gerne vil have mig et smart og fancy ur..jeg kan bare aldrig bestemme mig, da jeg finder omkring 40 ure og lægger dem i min indkøbskurv, og så forvirrer jeg mig selv, da jeg virkelig godt kan lide dem alle sammen. 

 Hjemmesiden hedder minionthebox og der er en der går under samme ting osv bare med elektronik der hedder lightinthebox.

 Landet i Sønderborg.


Jeg skulle lige vente i hundrede år..så jeg gik ind i borgen. 







Jeg skulle nemlig lige købe elastikker, for vi havde ikke lige flere i køkkenskabet. 


 Jeg hader at komme for sent, men jeg hader også at komme for tidligt, og jeg er slet ikk god til at gå langsomt, for jeg kan simpelthen ikke lide at gå langsomt.

Jeg vil gerne finde en mellemting, så jeg kommer til tingene på det perfekte tidspunkt.

 Ja..se bare alt for tidligt igen...




Jeg er jo medlem af spørg universet og der er folk der kan finde glemte og forsvundne ting,,jeg har ikke kunne finde mit glattejern i hundrede år..så jeg kunne da lige give et forsøg.
Efter lang tid fik jeg et svar.



 Det kunne faktisk meget godt ligge i en rejsetaske/sportstaske..da jeg brugte glattejernet på  efterskolen og på landbrugsskolen, og havde en sportstaske som rejsetaske..jeg vil bestem kigge i den taske, for jeg ved lige hvilken taske jeg skal kigge i.




 Da teori var slut kunne jeg endnu engang tage hjemad.


 Jeg skulle lige ind i borgen, da jeg pludselig havde trang til koldskål.











   
Nogle buschauffører kører bare ret sindsygt. 

 Jeg cyklede hjemad.





Hjemme. 




Yup..nu er det sommer.
Masser af sommermad.

 Stribe sad pænt og ventede på sin aftensmad.




 Så er ellastikskuffen blevet opgraderet.





Jeg var lige ude for at finde kattene, da de skulle have deres aftensmad. 



 Og hestene skulle ind.









De ligger altid og venter så roligt på at hestene kommer ind..vi har virkelig nogle velopdragede katte.
Jeg har god grund til at være stolte af dem. og hestene.






 Jordbærene gror såååå herligt.



 Og de smager SÅÅÅÅ godt..virkelig virkelig godt.




 Nu kunne jeg ikke vente længere, på det koldskål.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar