tirsdag den 28. juni 2016

Snapchat filters og fugle der skider-Søndag den 26 juni 2016.

Sikke et sjovt navn jeg ville få, hvis jeg tog alle de bogstaver der var ud fra hvert bogstav i mit navn..

Jeg tror ihvertfald ikke jeg ville kunne huske efternavnet udenad.
Yup..det er jo skønt at blive beundret.

Jeg prøver faktisk for det meste at afslutte samtalen før jeg ligger mig til at sove.
MEN nogengange har jeg altså også kommet til at falde i søvn uden jeg har sat mobilen i opladeren, sat en alarm eller svaret personer tilbage.(heldigvis sker sådanne ting, når jeg ikke skal noget.)
Jeg kunne bedst lide det første snapchat design..nu er der ikke engang det med numrene mere,,,nu kan man bare se navnet og klokkeslettet for snappen.

  
Op kl 09:00. 

Mit hår var meget fluffy her til morges...hahah..
Jeg havde nakket min mors krøllejern igår aftes, og lavet krøller, puttet hårlak i, og sat det op i 2 knolde.
Det havde jeg så sovet med, og derfor var mit hår så stort.













Jeg skulle ud at muge ud idag. 
  





Først skulle jeg lige spise en hel masse jordbær..for det er jo vigtigt, haha.
Før jeg kunne muge ud, skulle "beboerne" lige flyttes til deres mark.


  
Det er altid hyggeligt, når kattene kommer og hilser på en:-)

Der sad 3 små fugleunger oppe under taget i stalden.
Vi har faktisk svaleunger i stalden hvert år.





Fuglene sad bare og gloede på mig, imens de ventede på at moderen kom med deres mad.




Da jeg havde fået muget ud gik jeg hurtigt i bad. 



Og fik noget andet tøj på. 









  



  



Ved 15:30-tiden skulle vi hen til byens plejehjem, hvor min farmors bror nåede at bo i i 14 dage, før han desværre gik bort her til morges ved 06:20-tiden.
Så vi skulle hen og synge ham ud, som man kalder det.
Åge som han hed, havde ingen børn med sin kone, han havde levet et langt og godt liv og blev 91 år, men han har det meget bedre hvor han er nu, for han kunne næsten ingen ting til sidst..vi var også forberedt på at det snart ville være..
Jeg har ikke som sådan haft et forhold til ham, men jeg ved hvem han er, og har besøgt ham mange gange..han var en rar mand. 




Det var så smukt at plejehjemmet havde sat lys hele vejen fra hovedindgangen til hans værelse.
Alle ansatte var med inde og synge ud, hvilket jeg syntes var rart.

Jeg skulle for første gang være en af dem der hjalp med at bære kisten fra bilen og op på rullebåren, det var en meget mærkelig fornemmelse...men det foregik rigtig smukt.

Da vi kom hjem var vi lige inde og få kaffe hos farmor.


Efter kaffen skulle kattene have mad
De skulle lige findes først. 















Så kunne de alle være her.



Jeg var lige på Netto med Ida og Alice. 
















 Det var et hurtigt visit, for så kørte vi hjem igen derefter. 

Jeg trængte til en gåtur, så jeg trak skoene på og fik høretelefonerne i, og drog afsted.












  



Jeg elsker de her kamille-blomster.
Det var også min bedste(mors far) ynglingsblomster.

















Jeg fandt ingen fugleunger idag.. heldigvis^^



Fra jeg var helt lille har jeg absolut havde at solen skinnede i øjnene på mig..på det punkt var jeg nok en diva.

Jeg sad nemlig bag i bilen, og ligemeget hvad mine forældre gjorde så skreg jeg, fordi jeg hadede at få solen i øjnene.

Hvis de satte et tæppe op i vinduet, så skreg jeg for så kunne jeg jo ikke se ud ad vinduet, og når solen skinnede mig i øjnene, så skreg jeg som en diva,
Det kan stadig irritere mig en del..jeg kan ikke holde ud af at have solen i øjnene i længere tid, før jeg bliver irriteret som en diva, bag i bilen.
Jeg tænkte at jeg ville overskride en lille grænse.
Jeg har det slet ikke godt med kirkegårde, især ikke om aftenen..jeg syntes de er lidt skræmmende..men idag ville jeg gå forbi vores kirke.
Bare op ad stien og rundt om..

Hvis jeg går der selv kan jeg ikke lade være med at tænke hvor jeg går, og så er det at angsten for kirkegårde kommer...ubehageligheder.

Hvis jeg er sammen med nogle, så går man jo og snakker, og så er det faktisk nogle gange lidt ligemeget.
Jeg blev nødt til at gå over på den modsatte side, for jeg kunne ikke gå så tæt på..især ikke alene og fordi det er aften.

Men jeg kom da forbi.C-:



Og gik igennem nabobyen.
Det er også en ret lille by, så den er ikke så lang.

Jeg elsker at gå ned ad her, for der er nemlig en svinebesætning, og jeg elsker den duft,

Jeg har jo arbejdet med grise i over 1 år, så man kommer helt klart til at savne den duft og bare at være inde i en stald.





Jeg er så klodset nogengange..(nu kan jeg tilfældigvis ikke finde mine snapchat videoer fra idag..)Men jeg gik ind i et lille træ, fordi jeg tænkte at jeg da lige ville se om jeg var lav nok til at gå under det..uden at gå ind i det..

MEN jeg gik så ind i det, hahah..ingen så det, og det gjorde ikke ondt..det var bare ret sjovt.


Det var her på denne scene at rock koncerten var.


Engang da jeg var lille, så lå der en lille kiosk i det hvide hus, hvor de havde is, der lignede det danske flag, og de is glemmer jeg aldrig.

Nu er det et pizzaria.





Hjemme igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar