søndag den 26. juni 2016

Kattehjem, Flensborg og sankt hans-Torsdag den 23 juni 2016.

 Nuurh, den er så fin og ren..de der smukke øjne der.
 Jeg elsker pænt foldede sweatre i en bunke..det ser så pænt ud.
 Jeg er faktisk ret dramatisk når jeg bliver sur...mine søstre kalder mig dramaqueen..de eneste der har set mig rigtig sur er min familie,,hahah..det er godt nok heller ikke så tit jeg bliver sur...måske 2 gange i måneden.
Haha, ja når man sidder og har dobbelthage og føler sig grim..haha..








 Jeg har fået lidt sommerfarve i mit hår.
Det er noget der går ud efter et bad.













 Jeg drønede op mod bussen.






















Så var jeg i Sønderborg. 




Der var en studentervogn der holdt parkeret der hvor jeg skulle forbi, med en masse studenter i.






 Ankommet på kattehjemmet.






Der var kommet 3 ny katte denne gang.
Lepto(grå)

Parvo(billedet var dårlig kvalitet, så det er ikke)

Marie(billedet var dårligt, så det er ikke med.)





  Mads(den grå) og Maude(den sorte) er blevet så store.



  Her var de igang med at lege lidt.



Der skulle idag gøres klar til en mor med 6 killinger og så et andet hold med en mor og ukendt antal killinger....så det bliver jo spændende.
Der bliver ihvertfald masser af liv.
 Nuur, lille Annie.



  Så var jeg færdig.(man undres nok over hvorfor min mobil er på 100 % her..jeg havde oplader med)
Vi skulle jo til Flensborg. 



 Jeg skyndte mig så meget jeg kunne, for jeg skulle bare nå den bus der gik 12:50.
Ida og Alice ville møde mig der, så vi kunne tage den sammen.





Det var virkelig et held at jeg nåede at møde dem(Ida og Alice). 



 Og nå at købe en vand til turen, da jeg var ret tørstig og sulten.
Jeg havde jo kun fået morgenmad.




Vi havde lige 20 minutter til bussen gik, så det var bare perfekt.




Jeg er virkelig glad for at vi nåede det.



 Efter en time og 10 minutter var vi landet i Flensborg.
Den time går faktisk ret hurtigt.


 





Så gik vi bare lidt rundt og kiggede. 

Det er faktisk ikke rigtig det med butikkerne vi kommer til Flensborg for..det er egentlig bare det med at finde smukke steder, hvor vi kan sidde og spise slik og høre musik..hahah...:P











Jeg fik da lige købt mig en smoothie..jeg lavede dog den samme fejltagelse med at købe en med citrus/appelsin i..den kradser godt nok i halsen og maven da.

Næste gang vælger jeg en med jordbær. 

 Denne her hed Florida sun.



Vi skulle da lige ind i Rewe. 


Jeg var ret træt efter at have været oppe kl 06.00..mens Ida og Alice stod op kl 08:00-09:00..så vi satte os ned til havnen og spiste yoghurt og china box(Ida fik faktisk kun købt en som den eneste)

Jeg fik ikke købt en, fordi jeg var ret mæt på det tidspunkt..det var en dum ide, for jeg kunne ikke nå at købe en, inden vi skulle med en bus hjem igen.


Jeg var selvfølgelig sulten liiige inden vi skulle hjem...typisk..






 Mig og Ida havde lavet et delekøb på nogle actimel yoghurt.

Så vi satte os på havnen og kiggede ud over vandet.
 




 Altså mig og Alice udnyttede at asfalten var opvarmet, musikken pumpede fra mobilen og vandet lød godt..
Så vi lå og hvilede os på havnen.

Jeg faldt i søvn....yup..Stakkels mig var jo træt..

Jeg elsker flotte kjoler. 








Efter at have gået lidt rundt og kigget på byen og sar og hørt musik på havnen, imens vi spise underlige ting...gik vi tilbage til bussen. 



 

 Den gik 16:30.
Vi skulle jo også nå hjem til sankt hans bålet.



 Der er aldrig så mange på bussen på vejen hjem..det er da ret dejligt, for vi sidder altid  helt nede bagerst på de 5-6 sæder der.


Det var stadig forfærdelig varmt.










 Jeg sad og læste i min dejlige bog på vejen hjem.

 På et tidspunkt bremsede bussen og mit bogmærkede gled ud af bogen og ned igennem bussen og landede under en dames fod..Hahahahah..

Jeg gad ikke lige at hente det, så jeg ventede til at vi skulle ud ad bussen, og der fik jeg fat i det igen.

 Så var vi i Sønderborg igen.







 Vi sad og ventede på at bussen skulle komme.







 Hjemme igen. 

 Ida og Alice var kørt op til vores bys busstation, så vi kørte hjemad.


 Jeg fik lige lukket hestene ud.
Jeg vil jo gerne have at de skal røre sig hver dag.
Heldigvis er det jo sommer og længe lyst, så de kunne lige komme ud en time eller to.










Og kattene fik deres mad. 

 Nu skulle der laves blog.

Senere på aftenen kørte jeg lige med min far på rema 1000 for at købe ind til sankt hans.
 Selvom at min far er landmand, så kan han ikke have hvis vi har huller i bukserne, beskidt tøj på eller lort under træskoene.

Jeg er faktisk lidt ligeglad, vi bor jo på landet.
 Så jeg skulle sidde og holde mine træsko hele vejen til rema..hahah :)











 Vi manglede kul til grillen, så vi smuttede ige ind på brugsen, da de ikke havde noget på rema.










 Og så hjem igen.
 Der var en ret smuk regnbue på himmelen.




 Hjemme igen.
 Lidt sent på den..men så gik vi ned til vores maskinhus for at spise noget grill mad.

 Vi sad og grillede pølser, bøffer og spiste kartoffelsalat og salat.

Ida og Alice vil jo prøve at være vegetarer, så det var kun ,mig, mor, far og farmor der sad og grillede.


 Men hyggeligt, det var det.




 Hvert år samler vi alt det skrald og træ vi har liggende alle steder i en bunke.
Vi klipper jo grene og pilerensningsanlæg hvert år, så vi har en masse træ.
 Alice tog snigebilleder af mig...haha :)


 Jeg var igang med at tænde bålet.
Det var bare ret fugtigt, da det jo havde regnet, så det var lidt svært at få igang.

 Himmelen var smuk.







j






Masser af benzin.





 Hahah..far i baggrunden.C-:





 




  Der var godt gang i det til sidst.

Vi sad og lavede snobrød og stegte skumfiduser.
Det var dog ret varmt, så vi havde snittet os nogle mega lange pinde.


Vores snobrød var oppe og flyve os en tur.




 





Kattene hyggede sig også. 

 Harald havde en god plads ovenpå Alices skød.







Da klokken var omkring 00:00 gik vi indefor. 


 Vi var alle ret trætte, så vi gik i seng.

Det var en rigtig hyggelig aften, med familien.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar